Vakta idag var bedre, den var bare travelSånn skal det ikke være.. Men så går dagen/vakten fort da..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakta idag var bedre, den var bare travelSånn skal det ikke være.. Men så går dagen/vakten fort da..
Mannen min og jeg har absolutt helt ulike prioriteringer på hva som er "viktig" å rydde/vaske/fikse.Høres ut som mannen min innimellom![]()
Mannen min og jeg har absolutt helt ulike prioriteringer på hva som er "viktig" å rydde/vaske/fikse.
Men jeg har med årene lært meg at gjør jeg mine ting og han sine så blir det fakrisk enda bedre tilsammen
Velsog greit når det er sånn.Samme her, har også endt opp med samme «konklusjon»![]()
Håper du er i form igjen??Sitter i sofaen hjemme hos mamma under et stort teppe mens jeg fryser og nyser.
Har virkelig ikke tid til å bli syk nå
Alltid koselig å forandre littFant ut heg ville ommøblere litt på stua, ble veldig koselig
Hva har du igjen??Så mye igjen og jeg er helt kjørt kjenner jrg,blæ
Uff daMinstemor vsr ganske heftig rammet her også, men var vel eldste som hadde det vært kanskje. Yngste ble innlagt på sykehus da.
Hurra for detGjør vel det på er vis.
I mål på jobb nå da i alle fall.
Nettbrett er jo supert daVanskelig den ja.
Hun får nettbrett da, så får vi lete etter paraply til våren og finne en hun liker.
Høres kjempe spennende utStår å lager pepperkake iskake! Gluten og laktosefri. Håper den blir god!
Høres kjempe spennende ut![]()
Hørtes hektisk ut!Fy søren for en kveld på jobb! Har hatt meg nøyaktig 5min der jeg satt ned, ellers løpt beina av meg... Vi er to på den ene avdelingen og hun andre satt seg fast hos en bruker der pårørende krevde at en måtte være der hos bruker (urolig). Dermed stod jeg med avdeling med 6andre brukere alene. Takk og pris for en annen avdeling som trødde til og jobbet på spreng for å hjelpe![]()
Hva strikker du nå?Har funnet frem strikketøyet for første gang på lenge![]()
Hva skjer på Lørenskog?Ser film her , huset begynner å komme i orden og de fleste gaver er kjøpt
I mrgen skal vi kjøre endel på fyllinga, så handle før vi setter kursen mot Lørenskog
God ferie og god helgGod morgen.
Jeg har juleferie
Jeg skal ikke på jobb før januar.
Alarmen hast jeg slått av
Ungene sover hos mine foreldre
Og jeg... Jeg våkner klokka seks.
Vi har mye å gjøre så mannen sa han likevel satte alarm på 6.30 så vi får gjort litt før vi skal på butikken. Obs åpner åtte, de andre ti, men 10 er for sent for parkering.
Den lange handlelista til jul er urovekkende kort, men jeg skal tilføye bleier, og en tur på apoteket.
Men det er et hus som enda er langt fra rent og ryddig som er det vi skal bruke mest tid på denne helga.
HahaPrøver desperat å ikke sprekke på mannen nå.
Han skal ut en tur og ordne en det, men somler som et H**** uten like og går fremdeles rundt i joggebukse.
Jeg har 100 ting jeg skulle ha gjort før jeg har en avtale, men vil k\ikke klare å komme i gang før han er ute av døren og ikke går i beina på meg.
Han prøver å gjøre noe fornuftig og rydder, men ikke der hvor det trengs.
Dengang for tre år siden da de hade vannkopper ble yngstemor innlagt på sykehuset pga infeksjon i vannkoppene som måtte behandles med antibiotika, hun hadde ikke eget immunforsvar og streptokokkene eller var det stafylykokkene, i alle fall noe slikt, blomstret. Og antibiotika til så nyfødte igangsettes intravenøst til man vet at det virker før man får fullføre kuren oralt hjemme.Uff dapga vannkoppene??
Ja Det ble en lang fredag. Men hey, jeg kan avspassere hele romjulen og ikke gå i minus. Hadde ikke bekymret meg om jeg gjorde det heller, opparbeider plusstid i massevis i januar for da er det jo årsoppgjør.Hurra for det![]()