Jule- og desemberskravle :)

Husker at det tok fakrisk et par dager før vi skjønte det med mellomste Men trodde vi skulle visst det innen nå ja så antar det ikke er det

Hun har jo hatt dem før men er forventet å gå dem igjen siden hun var bare 2-3 uker gammel.

Gjerne ikke midt i jula, på den annen side nesten heller det enn årsoppgjøret...

Hadde det jo fra 18. Des sist også men da var jeg i permisjon.
Enklere når man er i permisjon:P
Mine var 6 mnd, 2 år og 4 år da vi hadde den runden:) og minstemann var hardest rammet stakkars:(

Ikke med huset og jobb, og ikke med kakene. Men føler jeg skal klare å komme i mål med gavene i år også. Må få pakket naboens snart dor hun kommer vel en dag med jentungen sin...
Tror nok du kommer i mål med det som trengs;)

Gaah mannen har fått kombinert bursdags og julegave fra svigers, ikke pakket inn så vi vet hva det er og vi har fra før..Flott gave men vår sto tilogmed uteda de var her i bursdag så de må jo ha sett den
Hva var det da??:)

Æsj, skulle på 1årskontroll med minsten idag og få satt vaksina, men det ble ingen vaksine. Han var snørrete og legen fant ut at han hadde væske i begge ørene. Derfor har han vært så urolig den siste tida, håper det forsvinner av seg selv og det snarest :dead:
God bedring til tassen din:)

Enklere når man er i permisjon:p
Mine var 6 mnd, 2 år og 4 år da vi hadde den runden:) og minstemann var hardest rammet stakkars:(
Minstemor vsr ganske heftig rammet her også, men var vel eldste som hadde det vært kanskje. Yngste ble innlagt på sykehus da.

Back
Topp