Jule- og desemberskravle :)

Høres ut som mannen min innimellom :hilarious:
Mannen min og jeg har absolutt helt ulike prioriteringer på hva som er "viktig" å rydde/vaske/fikse.

Men jeg har med årene lært meg at gjør jeg mine ting og han sine så blir det fakrisk enda bedre tilsammen

Mannen min og jeg har absolutt helt ulike prioriteringer på hva som er "viktig" å rydde/vaske/fikse.

Men jeg har med årene lært meg at gjør jeg mine ting og han sine så blir det fakrisk enda bedre tilsammen

Samme her, har også endt opp med samme «konklusjon» :D

Julenissens hjelper har hatt pakkeverksted her (dvs jeg og barna) og jeg skal ha en runde til når de er i seng med gaver de ikke skal se...

Fy søren for en kveld på jobb! Har hatt meg nøyaktig 5min der jeg satt ned, ellers løpt beina av meg... Vi er to på den ene avdelingen og hun andre satt seg fast hos en bruker der pårørende krevde at en måtte være der hos bruker (urolig). Dermed stod jeg med avdeling med 6andre brukere alene. Takk og pris for en annen avdeling som trødde til og jobbet på spreng for å hjelpe :Heartred
Hørtes hektisk ut!:confused:

God morgen.

Jeg har juleferie
Jeg skal ikke på jobb før januar.

Alarmen hast jeg slått av
Ungene sover hos mine foreldre

Og jeg... Jeg våkner klokka seks.

Vi har mye å gjøre så mannen sa han likevel satte alarm på 6.30 så vi får gjort litt før vi skal på butikken. Obs åpner åtte, de andre ti, men 10 er for sent for parkering.

Den lange handlelista til jul er urovekkende kort, men jeg skal tilføye bleier, og en tur på apoteket.

Men det er et hus som enda er langt fra rent og ryddig som er det vi skal bruke mest tid på denne helga.
God ferie og god helg:D

Prøver desperat å ikke sprekke på mannen nå.
Han skal ut en tur og ordne en det, men somler som et H**** uten like og går fremdeles rundt i joggebukse.
Jeg har 100 ting jeg skulle ha gjort før jeg har en avtale, men vil k\ikke klare å komme i gang før han er ute av døren og ikke går i beina på meg.
Han prøver å gjøre noe fornuftig og rydder, men ikke der hvor det trengs.
Haha:P fikk du ham avgårde??

Uff da:( pga vannkoppene??
Dengang for tre år siden da de hade vannkopper ble yngstemor innlagt på sykehuset pga infeksjon i vannkoppene som måtte behandles med antibiotika, hun hadde ikke eget immunforsvar og streptokokkene eller var det stafylykokkene, i alle fall noe slikt, blomstret. Og antibiotika til så nyfødte igangsettes intravenøst til man vet at det virker før man får fullføre kuren oralt hjemme.

Hurra for det:D
Ja Det ble en lang fredag. Men hey, jeg kan avspassere hele romjulen og ikke gå i minus. Hadde ikke bekymret meg om jeg gjorde det heller, opparbeider plusstid i massevis i januar for da er det jo årsoppgjør.

Back
Topp