❄️ IKM UKE 51 ❄️

Æææææææ :D:D:D CB digital ga tydelig svar :joyful:
Jeg pakka den inn og gav til mannen min da han kom hjem fra jobb. Og han kom mee den perfekte reaksjonen :Heartblue
En stor takk til Babyklister for at spiren satt på 1pp. Vi brukte 7pp sist. Nå håper vi den klorer seg fast frem til termin :Heartbigred Masse masse lykke til jenter :Heartpink
Såååå koselig :love017 fantastisk altså !! Noen som vil fortelle meg hva babyklister er og hvor man kjøper/bestiller det ? :)

Her er det bare å kjøre på, med så sterke streker.
Heldiggris
Tusen takk for oppmuntringen! Er etter mine beregninger 13 dpo i morgen, men det kan jo hende jeg tar feil, for jeg har ikke tatt eggløsningstester. Så tror jeg har bestemt meg for å vente til lørdag sjøl om det er litt hardt, kjenner jeg Håper du også snart får gode nyheter

Det
Tusen takk for oppmuntringen! Er etter mine beregninger 13 dpo i morgen, men det kan jo hende jeg tar feil, for jeg har ikke tatt eggløsningstester. Så tror jeg har bestemt meg for å vente til lørdag sjøl om det er litt hardt, kjenner jeg Håper du også snart får gode nyheter
der datt smileysene ut...

Tusen takk :) Dette var så moro. Tidenes julegave sier mannen min :Heartred
Jeg tror jeg må rette en takk til babyklisteret. Jeg kan jo ikke si noe sikkert, det kan være placebo ;), men vi brukte EL tester, concive plus osv sist og brukte da 7pp. Denne gangen har jeg kun tatt BK og nå satt den på 1pp :D Vi har tatt D-vitamin tilskudd da, 80ug, etter tips her inne fra ei assistert jente (hun hadde fått der tipset av gyn).
Ja D-vit har jeg og lest en plass er viktig for fruktbarheten! Har mannen din også tatt det? Er det reseptfritt?

Ja D-vit har jeg og lest en plass er viktig for fruktbarheten! Har mannen din også tatt det? Er det reseptfritt?
Ja vi tar det begge to. Han har tatt det en stund pga lave verdier, men økte til 80ug for 6uker siden. Jeg har også tatt en 80ug i tillegg til de gravid vitaminene ;)
Vi har tatt D-pearls. Fikk de anbefalt på apoteket :) og de er reseptfrie. Jeg var å hentet på resept til mannen min i dag, som er mye sterkere og de var kjempe dyre også :facepalm: men verdiene han må opp.....

Da kjenner jeg de jævla smertene allerede:(
Ho her kom ikke snikende, og jeg tror ho er sinna!

Første gang jeg har 15 dagers lutealfase..
Huff .. hadde så troa!
Glad jeg ikke testet :(

Vedlegg

• Screenshot_20181221-093429.png
    Screenshot_20181221-093429.png
    155,8 KB · Visninger: 70
Kan noen av dere fortelle meg litt om temp ? Hvor kjøper jeg en temp og hvordan loggfører jeg det? Vært litt artig og prøve nå neste prøveperiode :):)

Kan noen av dere fortelle meg litt om temp ? Hvor kjøper jeg en temp og hvordan loggfører jeg det? Vært litt artig og prøve nå neste prøveperiode :):)
Jeg kan!! :) Du må kjøpe et temperaturmål med to desimaler. Babyplan og make sure selger, jeg har det av make sure :) Det er ikke lys på displayet da, det er det eneste som er irriterende. Hehe. Man måler hver dag til samme tidspunkt, etter minst 4 timer søvn. Selv måler jeg hver dag kl 06 for det er da jeg står opp når jeg skal på dagvakt. Jeg jobber turnus, mye netter. Da måler jeg når jeg våkner etter nattevakta mi. Jeg loggfører tempen min i appen fertilityfriend, der kan man også logge om man har sovet dårlig eller andre ting som skulle påvirke tempen. F.eks. alkohol får tempen til å stige, så jeg temper aldri dagen etter jeg har hatt litt vin. Fertilityfriend er dessuten en veldig fin app å logge sykluser i :)

Jeg kan!! :) Du må kjøpe et temperaturmål med to desimaler. Babyplan og make sure selger, jeg har det av make sure :) Det er ikke lys på displayet da, det er det eneste som er irriterende. Hehe. Man måler hver dag til samme tidspunkt, etter minst 4 timer søvn. Selv måler jeg hver dag kl 06 for det er da jeg står opp når jeg skal på dagvakt. Jeg jobber turnus, mye netter. Da måler jeg når jeg våkner etter nattevakta mi. Jeg loggfører tempen min i appen fertilityfriend, der kan man også logge om man har sovet dårlig eller andre ting som skulle påvirke tempen. F.eks. alkohol får tempen til å stige, så jeg temper aldri dagen etter jeg har hatt litt vin. Fertilityfriend er dessuten en veldig fin app å logge sykluser i :)
Ååh tusen takk! Da skal jeg bestille :) hvordan måler man ? Igjennom munnen ? Å hva har dette å si da? Om tempen stiger så kan det være sjans for EL og evt graviditet ? Så synker den når mensen er på vei ? :)

Ååh tusen takk! Da skal jeg bestille :) hvordan måler man ? Igjennom munnen ? Å hva har dette å si da? Om tempen stiger så kan det være sjans for EL og evt graviditet ? Så synker den når mensen er på vei ? :)
Jeg tror det aller mest nøyaktige er å måle rektalt, men jeg måler i munnen, under tunga. Samme side hver gang :) Det viktigste er at det måles samme sted. Tempen stiger alltid 0,2-0-5 grader etter eggløsning. Det er fordi progesteronet øker kroppstemperaturen. Den fortsetter å stige eller være høy hvis man blir gravid, eller synker drastisk dagen før mensen :)

Du kan føre meg opp som gravid :-) 14 dpo i dag og fikk denne :-)

Vedlegg

• 62EAA12A-4681-4F2D-8B6E-3CBB146FB287.jpeg
    62EAA12A-4681-4F2D-8B6E-3CBB146FB287.jpeg
    213 KB · Visninger: 122
Back
Topp