❄️ IKM UKE 51 ❄️

Kjemisk er når du får en positiv strek(du ser den etter tiden er gått ut)
og den blir enten svakere for hver dag mot mens, eller at det ikke er strek på den neste testen dagen etter! :)

Beklager, här må jag bara gå i och rette litt på dig: Kjemisk är när du får positiva graviditetstester, men mister innan 5+0. Är däremot väldigt sällan testerna blir ordentligt sterke, men heller svakt positiva för å sedan forsvinne igen :angelic:

Er det lurest å ha sex annenhver dag? Vi har egentlig sex hele tiden, og gjerne flere ganger om dagen. Ikke at vi prøver så har for å lage beibi, men fordi vi vil og er så nyforelsket. Har bare vært sammen i ca 1,5 år. Er akkurat sluttet på p-piller, så vi prøver jo å få resultater av sexen og ikke bare nytelse.. hehe.. men mannen nevnte faktisk også at vi kanskje bare burde ha sex annenhver dag. Stemmer det?

Hvis du hører med legen, sier de at dersom du vil bli gravid er 2 ganger i uka bra. Da får du spart opp spermier som er sterke nok til å svømme langt opp, derfor blir man da lettere gravid

TR her. Og jeg klikka nesten på mannen fordi han ikke tok telefonen når jeg ringte med en gang (han er borte noen dager). Jadda, hipp hurra og god jul...:angry4:angry4

Beklager, här må jag bara gå i och rette litt på dig: Kjemisk är när du får positiva graviditetstester, men mister innan 5+0. Är däremot väldigt sällan testerna blir ordentligt sterke, men heller svakt positiva för å sedan forsvinne igen :angelic:

haha det var jo det jeg mente♡

Har aldri hatt kjemisk graviditet før, burde dette ringes inn til legen slik at man blir utredet dersom det skjer mange ganger?
Og bruker syklusen deres å bli tullete etterpå?

Håper alle som venter har en spire som blir sittende til termin :happy093

Screenshot_20181218-063314.png
What!!! Det hag aldri skjedd at den var steget etter den har sunket.. Dette er velet godt tegn??

Tr kommer ikke ordentlig hos meg :( Igår så hadde jeg brunt på papiret. På kvelden hadde jeg rødt blod på papiret ene gangen jeg var på do. Og idag så er det bare brunlig mens jeg tørker meg igjen :schoked025ikke at jeg vil ha mensen , men hvis jeg først skal få det vil jeg jo ha det ordentlig så jeg har tellingen på syklusen. Kan vel ikke ta gårsdagen som første blødningsdag da ?? Huff nei nå er jeg forvirret :laughing021

Tr kommer ikke ordentlig hos meg :( Igår så hadde jeg brunt på papiret. På kvelden hadde jeg rødt blod på papiret ene gangen jeg var på do. Og idag så er det bare brunlig mens jeg tørker meg igjen :schoked025ikke at jeg vil ha mensen , men hvis jeg først skal få det vil jeg jo ha det ordentlig så jeg har tellingen på syklusen. Kan vel ikke ta gårsdagen som første blødningsdag da ?? Huff nei nå er jeg forvirret :laughing021

Akkurat sånn hadde jeg det sist mnd! To dager med brunt/rosa slim, var nesten sikker på at det var festeblødning.. Men på 3-4 dagen så kom tr for fullt..

Huff det er ikke lett :-(, men da er det kanskje et håp ennå? Vet ikke hvordan mensen din vanligvis begynner? Er det likt?

Noen flere her som tar babyklister? Kan kroppen bli innbilt svanger av den? Dette er vår første pp og første gang med babyklister. Jeg er noe utolmodig, siden vi brukte 7pp sist :angelic:
Jeg er bare 10DPO i dag, men jeg har siden EL og oppstart med bk følt meg "full" i livmora og i går og i dag så er jeg så uggen. Jeg tok en test i går utpå dagen (en sånn kasset fra ebay som har lagt i skuffen i 2 år :facepalm:) og den var som forventet negativ. Jeg bruker ikke å merke noe til PMS så lurer på om det er bk som får meg til å føle meg slik. Føler meg også oppblåst og luftig :angelic:, murringer i sidene der eggstokkene er, akutt smerte i høyre lyske i går da jeg snudde meg i senga, blant annet.

Akkurat sånn hadde jeg det sist mnd! To dager med brunt/rosa slim, var nesten sikker på at det var festeblødning.. Men på 3-4 dagen så kom tr for fullt..
Huff det er ikke lett :-(, men da er det kanskje et håp ennå? Vet ikke hvordan mensen din vanligvis begynner? Er det likt?

Vet ikke . Er første pp . Fikk mensen 22 november og EL på dag 15 :) får håpe det enten stopper eller kommer for fullt... er forferdelig kvalm idag også :( må klage litt ;)

Typisk at det skal være sånn i pp!! Har du tatt noen tester nylig da?

Back
Topp