Heftig runde for tannfeen det. Vår får ofte tom for mynt etter en runde...Tannfeen har vært her i natt også4.tanna minstemann mister denne uka
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heftig runde for tannfeen det. Vår får ofte tom for mynt etter en runde...Tannfeen har vært her i natt også4.tanna minstemann mister denne uka
![]()
Åpenbart ikkeHehe, kan ikke gå like lett hver gang![]()
Enig med duTror heg er glad det spises lite julekaker her i hus når jeg leser siste innleggene
Eller vi er ikke så nøye på hjemmelaget heller, kjøper like gjerne vi for det er så mye snnet å drive med
Åååhhh, hei søta!!Hei søte dere! Titter innom for å se om alle har det bra <3
Velkommen innHehe, tenkte jeg skulle prøve å skravle meg inn på topplista jeg, men mangler 60 innlegg for å komme inn på bunnenJaja, halve måneden igjen
![]()
Hurra for søte L!Hipp, hipp hurra, i dag er frøkna 7 år![]()
Hvor mye er en tann verdt hos dere?Heftig runde for tannfeen det. Vår får ofte tom for mynt etter en runde...
Det varierer med tannfeens tilgang på mynt... Som ofte ikke er så mye, derav problematisk når det er mange på koret tid. Første tann er visst mye verd fant faren ut Også er han en meget gavmild tannfle så jeg må følge opp. Sånn 40-50 ish stort sett. En god del i kronestykker om jeg har. Våre unger har elles lite tilgang på kontanter, de får ikke ukepenger eller noe sånt enda, så tannfepengene er gode tilskudd. (de trenger da heller ikke penger til noe. De får jo alt)Hvor mye er en tann verdt hos dere?![]()
Godt vi er flereEnig med du![]()
Joda, er nå godt i gangVelkommen inn
60 innlegg er jo lett som en plett!
Det burde gå som en lekÅpenbart ikke
I kveld er vi derimot tre voksne til å legge tre barn så det bør gå lettere.
Ja da har dere gavmild tannfe!Det varierer med tannfeens tilgang på mynt... Som ofte ikke er så mye, derav problematisk når det er mange på koret tid. Første tann er visst mye verd fant faren ut Også er han en meget gavmild tannfle så jeg må følge opp. Sånn 40-50 ish stort sett. En god del i kronestykker om jeg har. Våre unger har elles lite tilgang på kontanter, de får ikke ukepenger eller noe sånt enda, så tannfepengene er gode tilskudd. (de trenger da heller ikke penger til noe. De får jo alt)
Så braJoda, er nå godt i gang![]()
Tja, hadde vært mer sånn 20-30 om jeg satte satsen men mannen var altså av en annen oppfatning.Ja da har dere gavmild tannfe!
Her er det 30,- pr tann, kanskje jeg er smålig?!![]()
Hva har dere gjort ?Sliten nå, har vært en lang dag...
Ferdig med gavene, men mangler litt vask og å pynte tre. Noe som blir spennende i år med en nysgjerrig jente på 10 mndSå braferdig til jul??
En du? Dagen startet med at frøkna fikk gavene sine, og så frokost.Hva har dere gjort ?hvordan er formen i heimen?
Gratulerer med 1-åring.Puh da var feiring av 1 åringen unnagjort