*Klagetråd*

Fikk avvist henvisning på TUL rundt uke 12 hos det offentlige på bakgrunn av MA i uke 8 tidligere i høst... Syns faktisk det er drøyt at de «forventer» en skal gå helt uten problem frem til ordinær UL uten nødvendigvis å vite om det har gått galt igjen etter en sånn opplevelse. :sorry:
Det var dårlig ja. Går det an å klage ? Har du mulighet til å ta privat ?

Vond mage. Imorgen MÅ jeg kjøpe biola

Det var dårlig ja. Går det an å klage ? Har du mulighet til å ta privat ?
Aner ikke om det kan klages.. Blir vel til at vi går privat igjen ja, klarer i alle fall ikke vente til OUL og i verste fall si «hva var det jeg sa». Utrolig at de mener det ikke er kapasitet til å sjekke noen som ikke egentlig har et «problem». Jeg forstår at det ikke er risikosvangerskap jeg har, for all del, men det kan umulig være sunt å gå rundt så bekymret i så mange uker heller. Takk og pris for at vi har økonomi til å gå privat - det er ingen selvfølge!

Litt teit sps, men har du eks hatt sex i det siste? At det er rester som kommer litt og litt?
Jeg husker at jeg hadde en periode mye og litt gulig utflod med nr to, er jo så mye hormoner som er ute og går :p
Litt flaut svar, men nei, ikke hatt sex på flere dager før den dagen blødningene begynte. Ser ikke sammenhengen der. Jordmora jeg snakket med spurte om det samme:shy:
Blødde litt i formiddag, men ingen til i ettermiddag:smiley-angelic001

Fortalte om graviditeten til svigers på torsdag...De ble helt satt ut og egentlig bare lo og sa ikke så mye om det. Vi har ei jente fra før på 5 år og de har spurt i over 2 år om hva tid hun skal få søsken, så dette var ikke reaksjonen vi ventet...vi skulle kjøre dem hjem etterpå, så sier svigermor: så skal vi feire mormor på lørdag og det er hennes dag..... nesten som en liten advarsel at vi ikke skulle si noe til resten av familien da....
Heldigvis ble mine foreldre veldig glad!

Fortalte om graviditeten til svigers på torsdag...De ble helt satt ut og egentlig bare lo og sa ikke så mye om det. Vi har ei jente fra før på 5 år og de har spurt i over 2 år om hva tid hun skal få søsken, så dette var ikke reaksjonen vi ventet...vi skulle kjøre dem hjem etterpå, så sier svigermor: så skal vi feire mormor på lørdag og det er hennes dag..... nesten som en liten advarsel at vi ikke skulle si noe til resten av familien da....
Heldigvis ble mine foreldre veldig glad!

Det er så ræva at noen folk ikke kan ta seg sammen og gratulere skikkelig! Det synes jeg er så utrolig dårlig gjort, rett og slett. Min mor vil heller ikke glede seg for mye fordi det er så tidlig enda, men hun sa da gratulerer og hun er støttende i alt av kvalme og hormoner osv.
Noen folk er bare uempatiske til tider, og klarer ikke å stille sine egne behov for å få sagt sitt til fordel for å være gode og tilstedeværende for de rundt seg. Det er en elendig egenskap, og kanskje nettopp sånne man bør bruke mindre tid på. Litt vanskelig med svigers, kanskje, men da trenger de ikke involveres i alt som skjer med dere fremover hvis de ikke kan glede seg på deres vegne.

Klager over litt lite symptomer idag! Puppene er ikke like vonde..Mulig fordi jeg har sovet lenge og ikke beukt bh på en stund?!

Blir bekymret for alt
7+1 idag!

Det er så ræva at noen folk ikke kan ta seg sammen og gratulere skikkelig! Det synes jeg er så utrolig dårlig gjort, rett og slett. Min mor vil heller ikke glede seg for mye fordi det er så tidlig enda, men hun sa da gratulerer og hun er støttende i alt av kvalme og hormoner osv.
Noen folk er bare uempatiske til tider, og klarer ikke å stille sine egne behov for å få sagt sitt til fordel for å være gode og tilstedeværende for de rundt seg. Det er en elendig egenskap, og kanskje nettopp sånne man bør bruke mindre tid på. Litt vanskelig med svigers, kanskje, men da trenger de ikke involveres i alt som skjer med dere fremover hvis de ikke kan glede seg på deres vegne.
Ja, det tenker jeg også, kommer ikke til å involvere dem så mye nei når en får en slik respons....

Blødningene har tatt seg opp, og jeg har hatt sinnsyke magesmerter i natt. Fader altså, detta kan da ikke være normalt? Ååååå :(

Blødningene har tatt seg opp, og jeg har hatt sinnsyke magesmerter i natt. Fader altså, detta kan da ikke være normalt? Ååååå :(

Neimen, huff da :( Det høres jo ikke bra ut. En tur til legen, kanskje?

Jeg hadde mye vondt i magen i går kveld og litt i natt. Ikke sånn at man vrir seg i smerte, men pulserende mensliknende smerter. Har vært litt stressa pga det i natt, men alt annet virker normalt.
Søren at man skal ha så mange bekymringer over så lang tid. Det er slitsomt!

Jeg hadde mye vondt i magen i går kveld og litt i natt. Ikke sånn at man vrir seg i smerte, men pulserende mensliknende smerter. Har vært litt stressa pga det i natt, men alt annet virker normalt.
Kjempeslitsomt! Men jeg har lest MYE om sånne smerter de siste dagene, og det er nok normalt :happy::Heartred

Jeg hadde en del sånt rundt uke 4, og det var superekkelt! Det skal være helt normalt, og ikke farlig/ grunnlag for bekymring så lenge smerten ikke vedvarer og /eller du begynner å blø. :) høres ut som du bare har vanlige vondter! ❤️

Få en legetime og ul i morgen :)
Mye som kan være normalt i svangerskap men uansett greit å få roet seg med det ene eller andre :Heartred
Jeg hadde mye smerter og store blødninger med lillestoresøster (startet på nattevakt - var sikker på at det gikk galt) fikk hastetime hos gyn til ul dagen etterpå og det gikk jo bra.. så det er jo håp :Heartred:love022

Sliter en del med kneet, og det å ha det bøyd over lengre tid gjør veldig vondt.
I natt har jeg sovet med bøyd kne i hele natt fordi jeg fryser sånn, og nå kan jeg ikke bøye kneet.. Hele muskelen er super sår!

Og der sølte mini urge på tastaturet på dataen..

Neimen, huff da :( Det høres jo ikke bra ut. En tur til legen, kanskje?
Ja, tror kanskje jeg må ringe i morgen. Gått slik ei uke nå. Ikke med så store magesmerter hele tiden da, men likevell.

Huff, så leit :( Hvor langt på vei er du?
7+0 i dag. Klarer ikke helt begripe at det er SA heller. Hatt det en gang før, og da var det rødt tørk i ett øyeblikk og så eskalerte det noe voldsomt ganske fort. Men det skal jo ikke være slik som dette heller, vell :/

Back
Topp