AUUUUU!!!!!!!!!!!Mistet fenalår på 1,6 kg ned på foten![]()
Hvordan gikk det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
AUUUUU!!!!!!!!!!!Mistet fenalår på 1,6 kg ned på foten![]()
Litt fin farge på og hoventAUUUUU!!!!!!!!!!!
Hvordan gikk det?
Neglen eller tåen?Litt fin farge på og hovent![]()
VristNeglen eller tåen?
Det er vra, det blir fortere bedre enn om det hadde vært negl eller tå.Vrist
Tusen takkDet er vra, det blir fortere bedre enn om det hadde vært negl eller tå.
Men utrolig vond, masse god bedring
SelvsagtEr det lov og skryte av seg selv her inne?
SelvfølgeligEr det lov og skryte av seg selv her inne?
Selvsagt
Selvfølgelig![]()
God bedring til frøknaHei på dere
Håper alle har det bra.
Lenge siden jeg var innom denne tråden.
Skjedd altfor mye denne mnd, og tiden frem mot jul går altfor fort.
Alt er bare kaos og styr for å bli ferdig.
Nå håper jeg bare vi slipper mer. Men siden Frøkna nå fikk feber i ettermiddag er jeg redd det er influensaen som gjør sin entré, så da krysser jeg fingrene for at vi andre står den av....
Det er jo helt utrolig bra!!OK, hold ut med meg, for dette kommer til å bli langt av en ikke helt edru Musemor siden hun feirer
Jeg leste en artikkel for en stund siden (som jeg ikke klarer å finne igjen nå), så omhandlet varig vektnedgang.
Konklusjonen var at de som gikk mye ned i vekt uten hjelp at helsepersonell og oppfølging etterpå har en høy sannsynlighet for å gå opp i vekt igjen det første året, mener det var rundt 80%, ihvertfall langt over 50% (husker bare jeg ble overrasket over hvor lang over 50% det var).
I mai 2016 veide jeg 103,2 kg.
Rundt disse tider i fjor veide jeg 66-67 kg, og gjør det fremdeles.
OK, målet var egentlig 65 kg, men DET ER IKKE NEDERLAG at det har stabilisert seg på 66-67 kg, er fryktelig fornøyd med med selv![]()
OK, hold ut med meg, for dette kommer til å bli langt av en ikke helt edru Musemor siden hun feirer
Jeg leste en artikkel for en stund siden (som jeg ikke klarer å finne igjen nå), så omhandlet varig vektnedgang.
Konklusjonen var at de som gikk mye ned i vekt uten hjelp at helsepersonell og oppfølging etterpå har en høy sannsynlighet for å gå opp i vekt igjen det første året, mener det var rundt 80%, ihvertfall langt over 50% (husker bare jeg ble overrasket over hvor lang over 50% det var).
OK, målet var egentlig 65 kg, men DET ER IKKE NEDERLAG at det har stabilisert seg på 66-67 kg, er fryktelig fornøyd med med selv![]()
Herlighet! Godt jobbet!OK, hold ut med meg, for dette kommer til å bli langt av en ikke helt edru Musemor siden hun feirer
God morgenGod morgen

Haha, prøver å få frøkna til å gå på do når hun står opp (2,5år og bruker bleie). Jeg spør om hun vil tisse på do. "ehh, nei", sier hun så fint tilbake. "bleie?"
Jaja, får bare prøve igjen og igjen og igjen![]()