Begynner dessvere å bli tomt for varerJeppikke sett etter mer...,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynner dessvere å bli tomt for varerJeppikke sett etter mer...,
Ble ikke detHørtes snadder ut![]()
Å nei!!24 kalendergaver og 7 pakker
Dritkjipt for å være ærligÅ nei!!så tragisk!!
Hadde en spray jeg har brukt på henne når hun har vært på discoHar hun sluppet til med hårfarge??![]()
Helt sikkertSatser på de dr det
Jo,men det skjønner jeg. Bedre ikveld?Det gikk sånn mer eller mindre.
Men måtte ringe hjem og høre hvordan det gikk noen ganger
De er ganske slappe alle sammen, men ingen feber eller mer spyJo,men det skjønner jeg. Bedre ikveld?
Fortsatt god bedring til dereDe er ganske slappe alle sammen, men ingen feber eller mer spy
Begynt å skrive handleliste viSitter og lager liste over hva jeg må gjøre frem til jul
Ikke bare handleliste.Begynt å skrive handleliste vi
Vi har begynt på handleliste , aner ikke hva du hadde startet medIkke bare handleliste.
Liste over hva som skal bakes, pålegg som skal lages, hvilke pakker som er kjøpt, hva de som ikke er kjøpt skal ha, ting (ink. mat) som skal kjøpes ++++++
Fikk tatt meg shoppingturen idag, og ble nesten ferdig med alle julegavene![]()
Jeg hadde såvidt begynt før idagHurra! Så deilig
Vi har vært ferdig en stund![]()
Jeg hadde såvidt begynt før idag![]()

Det sa de på termingruppa også når det gjaldt å få pakket fødebagen. Hun ene truet nesten med å komme og pakke den for meg fordi jeg stresset henneGodt jobba å få unna mye da! Jeg blir stressa av sånne som deg![]()

Det sa de på termingruppa også når det gjaldt å få pakket fødebagen. Hun ene truet nesten med å komme og pakke den for meg fordi jeg stresset henne![]()
Så deiligFikk tatt meg shoppingturen idag, og ble nesten ferdig med alle julegavene![]()