Det håper jeg også !!!Rare blødninger her. En uke før tr ca. Men mer enn de andre graviditetene hvor jeg har opplevd festeblødning. Håper det gir seg ila natta, og at dette er superegget som graver seg skikkelig inn![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg også !!!Rare blødninger her. En uke før tr ca. Men mer enn de andre graviditetene hvor jeg har opplevd festeblødning. Håper det gir seg ila natta, og at dette er superegget som graver seg skikkelig inn![]()
Kan nok være du hadde en kort LH stigningMine EL tester ble lissom ikke knall positive denne pp, men de ble sterkere frem til lørdag morgen også svakere fra lørdag kveld igjen. Jeg hadde mye murringer i høyre side fredag kveld og hele lørdag. Hadde på venstre side forje mnd så det må jo være EL?
Er jeg 5 eller 6 DPO i dag da?
min var positiv den ene dagen og negativ den andre. Så eggløsningen er enten den dagen du har positiv eller dagen etter . Det vet man liksom ikke helt Nå skjønte jeg hvorfor du gruet deg !!Nå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhåndi dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2
dro på jobb og skulle tisse før jeg startet runden og når jeg tørker meg er det tynt oransje blod på papiret. Nå har jeg gitt helt opp..
jeg hadde ob i veska så stappet inn en før jeg begynte på runden med brukere, men jeg er helt knust.. vet det er tidlig og normalt, og vet også at man kan få en uskyldig blødning rundt ikm uten at det betyr noe,men jeg svartmaler jo med en gang
uff.. dette blir en lang dag!
![]()

Det trenger ikke å bety noe nei. Men har du sjekket noe nå ? Er det fortsatt litt i morgen så kanskje kommet deg til en gyn eller noe ? Sånn at du klarer å roe deg 

jeg tror dette er heeeeelt vanlig . Hadde også en liten blødning med sønnen min. Og han er seks år og ligger godt i sengen sin og sover. Hehe 
Ingenting nå , heldigvis, holder pusten hver gang jeg er på toalettet. Håper det blir bra , men synes det murrer mer en vanlig (kan jo være psyken som slår inn derNå skjønte jeg hvorfor du gruet deg !!Det trenger ikke å bety noe nei. Men har du sjekket noe nå ? Er det fortsatt litt i morgen så kanskje kommet deg til en gyn eller noe ? Sånn at du klarer å roe deg
jeg tror dette er heeeeelt vanlig . Hadde også en liten blødning med sønnen min. Og han er seks år og ligger godt i sengen sin og sover. Hehe
![]()
) tusen takk for trøstende ord , så godt og høre at det kan gå bra
håper på det beste ! Hvordan går det der da? 
Siden mine tester hadde topp på lørdag morgen før veldig negativ lørdag kveld så må vel EL ha vært lørdag tror jegKan nok være du hadde en kort LH stigningmin var positiv den ene dagen og negativ den andre. Så eggløsningen er enten den dagen du har positiv eller dagen etter . Det vet man liksom ikke helt
hatt noe slim da ?
Jeg leste at du hadde hatt smerter på siden så det er spennende å følge med deg Så godt å høreIngenting nå , heldigvis, holder pusten hver gang jeg er på toalettet. Håper det blir bra , men synes det murrer mer en vanlig (kan jo være psyken som slår inn der) tusen takk for trøstende ord , så godt og høre at det kan gå bra
håper på det beste ! Hvordan går det der da?
![]()
tror det vil gå veldig bra jeg
ta en ultralyd i uke seks. Det gjorde jeg
går greit . Vært hos legen idag og tatt en HCG blodprøve . Er nok litt tidlig enda , men spennende å se om det er noe stigning Hvis du er sikker på at eggløsningen var på lørdag er søndag 1 dpoSiden mine tester hadde topp på lørdag morgen før veldig negativ lørdag kveld så må vel EL ha vært lørdag tror jegmen er det lørdag eller søndag som da er 1DPO?
Hadde masse slim forje uke som har tørket opp mye siden mandag.
Jeg har hatt litt murring på høyre side mandag og tirsdag også, og føler meg litt "full" i livmora i går og i dag. Jeg er på 1pp med babyklister så jeg vet ikke om det er den som gir den følelsen jegJeg leste at du hadde hatt smerter på siden så det er spennende å følge med deg
![]()
sånn ca beregning. Ja det har jeg hatt og har fortsatt murringer , så blir spennende og se . Er også min 1 pp
Ja tar en ny en imorgen eller på lørdag tenker jegSpøkelse; hmm.. prøv å ta en på nytt i morgentidlig så ser duta bildet da. Hihi
Anlipa : hvorfor er du redd for å gå på do da?
Jeg selv har vært hos legen idag med smertene ved eggstokkområdet.. var så redd for at det var noe annet gæli. Hun syns det kunne høres ut som
en graviditet , men kunne ikke si noe for sikkert . Så har tatt en HCG blodprøve jeg får svar på i morgenmen igjen.. alt er jo så tidlig
Jeg ville sagt 1dpo på søndag jegSiden mine tester hadde topp på lørdag morgen før veldig negativ lørdag kveld så må vel EL ha vært lørdag tror jegmen er det lørdag eller søndag som da er 1DPO?
Hadde masse slim forje uke som har tørket opp mye siden mandag.
Ja kjenner det er noe nede i der enda, og håper det betyr noe og ikke er bare "innbilning"Hvis du er sikker på at eggløsningen var på lørdag er søndag 1 dposånn ca beregning. Ja det har jeg hatt og har fortsatt murringer , så blir spennende og se . Er også min 1 pp
![]()
Sa kontroll freaken 

10 dpo er fortsatt tidlig , ikke miste håpet ennåBekkenet verker, og murrer kraftig! 10 dpo i dag men lite å se på ebaytesten i mårrest. Synes jeg kan skimte noe på tørket test fra i går, men ser ut til å være borte nå![]()

Så godt å høretror det vil gå veldig bra jeg
ta en ultralyd i uke seks. Det gjorde jeg
går greit . Vært hos legen idag og tatt en HCG blodprøve . Er nok litt tidlig enda , men spennende å se om det er noe stigning
![]()

er ihvertfall det til det motsatte er bevist 

Er vel rundt denne tiden et evnt egg fester seg, kanskje derfor ? Ville ikke tatt det så tungt , i morgen kan de være på plass igjentrenger en liten betryggelse her... mistet alle symptomene mine idag... kjenner ingenting...
Er det noe grunn til bekymring? DPO 7 idag
tror det er helt normalt