Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2
dro på jobb og skulle tisse før jeg startet runden og når jeg tørker meg er det tynt oransje blod på papiret. Nå har jeg gitt helt opp..
uff.. dette blir en lang dag!
Herregud, tror ikke mine egne øyne. Kom hjem fra jobb nå og tenkte vi tar en strimmel, why notsikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa
er det noen andre som ser det jeg ser? (Ps på bildet er den testen nettopp tatt, jeg ble supergira, tok bilde og la ut her
)den ble mer og mer rosa etterhvert
!! Ååå som jeg håper , tenk om jeg fikk verdens flotteste julegave siste syklus før årsdagen for prøvestart
(Pps: bildet er uredigert , kunne sikkert trykka det bedre men det rakk jeg ikkeVis vedlegget 283064
Herlighet så spennende!! 

Nå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhåndi dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2
dro på jobb og skulle tisse før jeg startet runden og når jeg tørker meg er det tynt oransje blod på papiret. Nå har jeg gitt helt opp..
jeg hadde ob i veska så stappet inn en før jeg begynte på runden med brukere, men jeg er helt knust.. vet det er tidlig og normalt, og vet også at man kan få en uskyldig blødning rundt ikm uten at det betyr noe,men jeg svartmaler jo med en gang
![]()
Jeg forstår så inderlig godt hvordan du har det!! Det er grusomt å gå slik å lure, vente og ikke vite. (Been there..)

Bekkenet verker, og murrer kraftig! 10 dpo i dag men lite å se på ebaytesten i mårrest. Synes jeg kan skimte noe på tørket test fra i går, men ser ut til å være borte nå![]()

Nå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhåndi dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2
jeg hadde ob i veska så stappet inn en før jeg begynte på runden med brukere, men jeg er helt knust.. vet det er tidlig og normalt, og vet også at man kan få en uskyldig blødning rundt ikm uten at det betyr noe,men jeg svartmaler jo med en gang
![]()
hold deg opptatt og få tankene over på noe annet
9 dpo. Tempen stiger. Har sykt vond i hodet fra morginen. Plus nå føles det som tanta er på vei...

Tusen takk for gode ord fine duÅåå kjære degJeg forstår så inderlig godt hvordan du har det!! Det er grusomt å gå slik å lure, vente og ikke vite. (Been there..)
Men pr.nå er du gravid. Forsøk å gled deg over det, og legg bort de negative tankene. Du blir hverken mer eller mindre gravid av å ha det vondt psykisk i denne tiden.
Og det finnes ingenting mer bortkastet enn å bruke masse energi på krisemaksimering.
Jeg hadde flere små blødninger i uke 4 og 5 forrige svangerskap, med smerter også. Likevel var alt bare fint med mini
Sender deg en klem og krysser fingrene dere![]()
sjekket *proppen* nå etter 7 timer (har ikke turt før ) og det har ikke kommet noe mer , og ingenting rødt , så hvis ikke det er et forvarsel på tr er det kanskje fortsatt håp i hengende snøre! Dere er jaggu gode og ha i denne kaotiske prøveperioden altså 
Tusen takk for det , skal prøve så godt jeg kanDette er helt normalt. prøv å tenk positivt, selv om det er lettere sagt enn gjorthold deg opptatt og få tankene over på noe annet
![]()

Åå kjipt da! Jeg syns også urinen hadde en annen lukt enn vanlig, men det var ikke vond lukt liksom. Men gravide får jo også økt luktesansDet er absolutt et tidlig graviditetstegn!
Jeg tisser hyppigere, men føler urinen min lukter uvi rett å slett! Så jeg har nok uvi![]()
Nå har symtomjakten starta for fullt 
Selv prøver jeg å skylle det ut med å drikke godt (føler jeg må tisse heeeeele tiden da), men er foreløpig ikke påvirka i allmenntilstand eller temperatur, så håper det gjør susenKonferer med lege før du får AB i tilfelle du er gravid... kan være noen alternativer som passer gravide
Ellers... drikk sitronvann/A.juice/Tranebærjuice... hjelper masse![]()
Men jeg sliter jo til vanlig med det, så tar ikke det som et symptom på noe.Jeg er selv usikker på om vi fikk lagt aksjer til riktig tid, da jeg hadde tempstigning cd18 og ikke la aksjer denne perioden før cd20.Kjedelig i dpo land når aksjer ikke er lagt på riktig tid. Heier på dere![]()
For det første, her er det lov å klageNå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhåndi dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2
![]()
Hva er vitsen med en IKM gruppe hvis vi ikke kan dele både gleder og sorger? For det andre så skjønner jeg at dette ikke var en god opplevelse, ikke lett å holde fokus på jobb når man ikke vet hva som skjer med frøet i magen. Ser imidlertid at det ikke var kommet mer på tampongen, vi jubler over det og satser på at dette var en helt vanlig blødning i svangerskapet
Og du, legg ut bilde av testene dine da så vi andre kan bli motiverte til å produsere hcg vi og Hallo da, det der var jo en veldig flott tempstigning!!!!9 dpo. Tempen stiger. Har sykt vond i hodet fra morginen. Plus nå føles det som tanta er på vei...

Ta ny nest i morgenBekkenet verker, og murrer kraftig! 10 dpo i dag men lite å se på ebaytesten i mårrest. Synes jeg kan skimte noe på tørket test fra i går, men ser ut til å være borte nå![]()

10dpo idag tror jeg, helt blenda tester. Tok en babyplan tidlig og en vanlig. Men kunne se fargestoffet i siden på tidligtesten, liksom der som streken skal være. Glemte å ta bilde. Er det vanlig det kanskje?Hvordan er det med dere , jenter ?![]()
NervepirrendeHvordan er det med dere , jenter ?![]()
livredd for å gå på do
der da?Jeg har opplevd det kun da jeg har hatt hcg i blodet (veeeldig tidlig), men kan jo ha vært tilfeldig. Testene har da fått strek ila noen dager. Krysser fingrene for deg10dpo idag tror jeg, helt blenda tester. Tok en babyplan tidlig og en vanlig. Men kunne se fargestoffet i siden på tidligtesten, liksom der som streken skal være. Glemte å ta bilde. Er det vanlig det kanskje?
Nervepirrendelivredd for å gå på do
der da?
10dpo idag tror jeg, helt blenda tester. Tok en babyplan tidlig og en vanlig. Men kunne se fargestoffet i siden på tidligtesten, liksom der som streken skal være. Glemte å ta bilde. Er det vanlig det kanskje?