❄️ IKM UKE 51 ❄️

Nå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhånd:banghead: i dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2 :Heartpink dro på jobb og skulle tisse før jeg startet runden og når jeg tørker meg er det tynt oransje blod på papiret. Nå har jeg gitt helt opp.. :pale jeg hadde ob i veska så stappet inn en før jeg begynte på runden med brukere, men jeg er helt knust.. vet det er tidlig og normalt, og vet også at man kan få en uskyldig blødning rundt ikm uten at det betyr noe,men jeg svartmaler jo med en gang :help uff.. dette blir en lang dag!:dontknow

Herregud, tror ikke mine egne øyne. Kom hjem fra jobb nå og tenkte vi tar en strimmel, why not :wacky: sikkert like blanke som hver mnd (også i denne syklusen , de jeg har fått ultrasvakt positivt på er stavtestene ) ikke var urinen særlig konsentrert heller , og denne kom frem med en gang , ble bare klarere og klarere rosa :nailbiting::nailbiting::nailbiting::nailbiting: er det noen andre som ser det jeg ser? (Ps på bildet er den testen nettopp tatt, jeg ble supergira, tok bilde og la ut her:hilarious: )den ble mer og mer rosa etterhvert :woot: !! Ååå som jeg håper , tenk om jeg fikk verdens flotteste julegave siste syklus før årsdagen for prøvestart:playful::playful::eek:

(Pps: bildet er uredigert , kunne sikkert trykka det bedre men det rakk jeg ikke :laughing001Vis vedlegget 283064

Det er definitivt en strek der :woot: Herlighet så spennende!! :happy093
Krysser for at dette er det det ser ut som :excited001:Heartbigred

Nå er jeg frustrert. Sorry klaging på forhånd:banghead: i dag var testen sterkere ,klar rosa så jeg sjanser på en digital og fikk for første gang dette året : Gravid 1-2 :Heartpink dro på jobb og skulle tisse før jeg startet runden og når jeg tørker meg er det tynt oransje blod på papiret. Nå har jeg gitt helt opp.. :pale jeg hadde ob i veska så stappet inn en før jeg begynte på runden med brukere, men jeg er helt knust.. vet det er tidlig og normalt, og vet også at man kan få en uskyldig blødning rundt ikm uten at det betyr noe,men jeg svartmaler jo med en gang :help uff.. dette blir en lang dag!:dontknow

Ååå kjære deg:Heartred Jeg forstår så inderlig godt hvordan du har det!! Det er grusomt å gå slik å lure, vente og ikke vite. (Been there..)
Men pr.nå er du gravid. Forsøk å gled deg over det, og legg bort de negative tankene. Du blir hverken mer eller mindre gravid av å ha det vondt psykisk i denne tiden.
Og det finnes ingenting mer bortkastet enn å bruke masse energi på krisemaksimering.
Jeg hadde flere små blødninger i uke 4 og 5 forrige svangerskap, med smerter også. Likevel var alt bare fint med mini:Heartred
Sender deg en klem og krysser fingrene dere :smiley-angelic001

9 dpo. Tempen stiger. Har sykt vond i hodet fra morginen. Plus nå føles det som tanta er på vei...

Vedlegg

• FFC82724-9FA3-4681-94B0-02CED317BE8E.jpeg
    FFC82724-9FA3-4681-94B0-02CED317BE8E.jpeg
    558,5 KB · Visninger: 55
Bekkenet verker, og murrer kraftig! 10 dpo i dag men lite å se på ebaytesten i mårrest. Synes jeg kan skimte noe på tørket test fra i går, men ser ut til å være borte nå :(

Prøv å slappe av... ta en test imorgen å glem fargen på papiret... hold deg opptatt... dra på juleshopping, dra på besøk..
gjørnoe så du glemmer jaget litt:Heartred

Dette er helt normalt. prøv å tenk positivt, selv om det er lettere sagt enn gjort :Heartred hold deg opptatt og få tankene over på noe annet:Heartbigred

Ååå kjære deg:Heartred Jeg forstår så inderlig godt hvordan du har det!! Det er grusomt å gå slik å lure, vente og ikke vite. (Been there..)
Men pr.nå er du gravid. Forsøk å gled deg over det, og legg bort de negative tankene. Du blir hverken mer eller mindre gravid av å ha det vondt psykisk i denne tiden.
Og det finnes ingenting mer bortkastet enn å bruke masse energi på krisemaksimering.
Jeg hadde flere små blødninger i uke 4 og 5 forrige svangerskap, med smerter også. Likevel var alt bare fint med mini:Heartred
Sender deg en klem og krysser fingrene dere :smiley-angelic001
Tusen takk for gode ord fine du :Heartbigred sjekket *proppen* nå etter 7 timer (har ikke turt før ) og det har ikke kommet noe mer , og ingenting rødt , så hvis ikke det er et forvarsel på tr er det kanskje fortsatt håp i hengende snøre! Dere er jaggu gode og ha i denne kaotiske prøveperioden altså :smiley-angelic002

Det er absolutt et tidlig graviditetstegn!
Jeg tisser hyppigere, men føler urinen min lukter uvi rett å slett! Så jeg har nok uvi:shifty:
Åå kjipt da! Jeg syns også urinen hadde en annen lukt enn vanlig, men det var ikke vond lukt liksom. Men gravide får jo også økt luktesans :hilarious: Nå har symtomjakten starta for fullt :laughing001

Konferer med lege før du får AB i tilfelle du er gravid... kan være noen alternativer som passer gravide :)
Ellers... drikk sitronvann/A.juice/Tranebærjuice... hjelper masse ;)
Selv prøver jeg å skylle det ut med å drikke godt (føler jeg må tisse heeeeele tiden da), men er foreløpig ikke påvirka i allmenntilstand eller temperatur, så håper det gjør susen :) Prøvde appjuice på jobb inatt, og fyyy så halsbrann jeg fikk av et glass bare!! :wtf: Men jeg sliter jo til vanlig med det, så tar ikke det som et symptom på noe.

Kjedelig i dpo land når aksjer ikke er lagt på riktig tid. Heier på dere :happy::happy:
Jeg er selv usikker på om vi fikk lagt aksjer til riktig tid, da jeg hadde tempstigning cd18 og ikke la aksjer denne perioden før cd20. :oops:

For det første, her er det lov å klage :Heartred Hva er vitsen med en IKM gruppe hvis vi ikke kan dele både gleder og sorger? For det andre så skjønner jeg at dette ikke var en god opplevelse, ikke lett å holde fokus på jobb når man ikke vet hva som skjer med frøet i magen. Ser imidlertid at det ikke var kommet mer på tampongen, vi jubler over det og satser på at dette var en helt vanlig blødning i svangerskapet :smiley-angelic001 Og du, legg ut bilde av testene dine da så vi andre kan bli motiverte til å produsere hcg vi og :D

9 dpo. Tempen stiger. Har sykt vond i hodet fra morginen. Plus nå føles det som tanta er på vei...
Hallo da, det der var jo en veldig flott tempstigning!!!! :happy::happy:

Hvordan er det med dere , jenter ? :Heartpink
10dpo idag tror jeg, helt blenda tester. Tok en babyplan tidlig og en vanlig. Men kunne se fargestoffet i siden på tidligtesten, liksom der som streken skal være. Glemte å ta bilde. Er det vanlig det kanskje?

Mine EL tester ble lissom ikke knall positive denne pp, men de ble sterkere frem til lørdag morgen også svakere fra lørdag kveld igjen. Jeg hadde mye murringer i høyre side fredag kveld og hele lørdag. Hadde på venstre side forje mnd så det må jo være EL?

Er jeg 5 eller 6 DPO i dag da?

Rare blødninger her. En uke før tr ca. Men mer enn de andre graviditetene hvor jeg har opplevd festeblødning. Håper det gir seg ila natta, og at dette er superegget som graver seg skikkelig inn :hilarious:

10dpo idag tror jeg, helt blenda tester. Tok en babyplan tidlig og en vanlig. Men kunne se fargestoffet i siden på tidligtesten, liksom der som streken skal være. Glemte å ta bilde. Er det vanlig det kanskje?
Jeg har opplevd det kun da jeg har hatt hcg i blodet (veeeldig tidlig), men kan jo ha vært tilfeldig. Testene har da fått strek ila noen dager. Krysser fingrene for deg

Nervepirrende :bag: livredd for å gå på do:banghead: der da?

Spøkelse; hmm.. prøv å ta en på nytt i morgentidlig så ser du :) ta bildet da. Hihi

Anlipa : hvorfor er du redd for å gå på do da? :Heartpink

Jeg selv har vært hos legen idag med smertene ved eggstokkområdet.. var så redd for at det var noe annet gæli. Hun syns det kunne høres ut som
en graviditet , men kunne ikke si noe for sikkert . Så har tatt en HCG blodprøve jeg får svar på i morgen :bounce men igjen.. alt er jo så tidlig

Back
Topp