❄️ IKM UKE 51 ❄️

Temp opp idag! :D
Liker Ff sine opplysninger :bookworm:
Åå spennende da! Krysser fingrene for deg :D
Tror jeg og skal betale for ff dersom det ikke klaffer denne perioden, virker som man får litt utbytte av den betalte versjonen!

Her er min graf for idag. Problemet er at jeg har nattevakter annenhver uke, så da blir ikke tempen tatt kl 06 som jeg har den ellers :/ Denne uka har jeg netter. Det skremmer meg litt at tempen hoppa på cd18, for vi hadde ikke sex før da :( Og når tempen hoppa så trodde jeg ikke det var reelt pga nattevakter. Huff, jeg henger meg for mye opp i tempen tror jeg. Har ikke fått krysset heller!
cd28.jpg

Da kom tr her.
Altfor tidlig. Jaja
Tr her! En uke for tidlig! Men denne gang gråter jeg ei. For det betyr el om en uke og aksjer kan legges :happy: jeg er strålende fornøyd med at syklusen er igang igjen :) lykke til alle sammen. Jeg titter innom for å heie. Eneste negative med at jeg mister mange av dere gode damer i neste ikm gruppe :(
Åneeei dere :( Håper neste gang blir deres tur!!! :Heartred Heldig du sola med korte sykluser, mine er nærmere 40 dager og ventetiden blir fryktelig lang. Så det er godt du har noe å se fram til som ikke er så lenge til :Heartred

Ser FF har pushet meg til IKM på julaften... Så da hører jeg vel strengt tatt til i uke 52. Men kanskje jeg kan bli her for å heie?:Heartred
Du kan selvfølgelig være her, vi vil jo også vite hvordan det går med deg! :hello2

Åneeei dere :( Håper neste gang blir deres tur!!! :Heartred Heldig du sola med korte sykluser, mine er nærmere 40 dager og ventetiden blir fryktelig lang. Så det er godt du har noe å se fram til som ikke er så lenge til :Heartred

Du kan selvfølgelig være her, vi vil jo også vite hvordan det går med deg! :hello2
JAAA... ikke dra:)

Det har jeg og hatt. Mye murringer og stikninger på den ene siden. Håper det er et godt tegn! Er vel 4 dpo synes det var så rart at det var så mye aktivitet der nede så tidlig. Kanskje jeg kjenner etter for mye...
Det er jeg også 4-5 dpo. Trodde også jeg begynte å bli gal. Men dette er ikke noe jeg overdriver :woot: måtte ta en EL test idag bare for å se om jeg ikke hadde fått det på nytt. Haha.. men den var negativ.. får jeg samme sterke smertene i natt så reiser jeg til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Men gjennom dagen nå så kjenner jeg bare det er litt vondt og det stikker :Heartpink

Får håpe det er det befruktede egget som fester seg da :woot:
Ja.. men tror kanskje det er for tidlig :crybaby2men hadde absolutt ikke gjort noe. er 4-5 dpo idag.. skal bli godt å teste når det først blir innafor :Heartpink men føler meg rar i hele kroppen. Mulig også kroppen er i sjokk etter p-pille slutt. Haha :cheers

Det er jeg også 4-5 dpo. Trodde også jeg begynte å bli gal. Men dette er ikke noe jeg overdriver :woot: måtte ta en EL test idag bare for å se om jeg ikke hadde fått det på nytt. Haha.. men den var negativ.. får jeg samme sterke smertene i natt så reiser jeg til legen i morgen for sikkerhetsskyld. Men gjennom dagen nå så kjenner jeg bare det er litt vondt og det stikker :Heartpink

skal til legen selv imorgen, vært hjemmefra jobb i noen dager pga. uggenhet å murringer/kramper.. :wideyed:
skal høre om de kan måle hcg der :D

Ja.. men tror kanskje det er for tidlig :crybaby2men hadde absolutt ikke gjort noe. er 4-5 dpo idag.. skal bli godt å teste når det først blir innafor :Heartpink men føler meg rar i hele kroppen. Mulig også kroppen er i sjokk etter p-pille slutt. Haha :cheers

vi må bare være positive her ;)

skal til legen selv imorgen, vært hjemmefra jobb i noen dager pga. uggenhet å murringer/kramper.. :wideyed:
skal høre om de kan måle hcg der :D
Jeg jobber jo på lab. Så skulle gjort alt jeg kunne for å måle HCG på dere alle sammen :p:p det er såpass ille ja. Sånn som meg det. Til og med i brystene

Jeg jobber jo på lab. Så skulle gjort alt jeg kunne for å måle HCG på dere alle sammen :p:p det er såpass ille ja. Sånn som meg det. Til og med i brystene

jpbber som sykepleier å kan reagerer på jobb.... fort sliten... :(
vil jo være optimal på jobb:)

Hadde aksjer bare blitt lagt så hadde jeg nok trodd det selv, men med sprukket cyste først, så mannen borte i 10 dager. Så er nok dette høyest usannsynlig, desverre :(:Heartred
Hvis ikke....

Skybert har vært innom for et nummer :laughing005

Hehe... slik var d for meg forrige PP, da traff vi ikke pga. han var ute på reise...
skybert er jo hyggelig tanke ;) ;)

Back
Topp