❄️ IKM UKE 51 ❄️

Da håper jeg virkelig at dere treffer denne mnd :smiley-angelic001 å morsomt når det begynner å nærme seg ikm , for håpe den styrer seg unna :smiley-ashamed008 nei her har det vært skikkelig smertefullt .. er vel 4-5 dpo. Og hatt murringer ved eggstokken i ett par dager . Men i natt har det stikki og vært skikkelig smertefullt ! Er på den siden hvor jeg hadde EL . Har roet seg litt nå , men ubehage er fortsatt der. :smiley-ashamed005

ubehaget er borte nå?<3

Brystene er ikke ømme lenger, men det murrer godt. Har en svak strek på testen i dag også, kanskje litt sterkere en i går? Men kan jo å være mer konsentrert urin :hilarious::hungover: pulsen skjøt plutselig fart i dag da :nailbiting:
Screenshot_20181211-094619_Fitbit.jpg

Tr her! En uke for tidlig! Men denne gang gråter jeg ei. For det betyr el om en uke og aksjer kan legges :happy: jeg er strålende fornøyd med at syklusen er igang igjen :) lykke til alle sammen. Jeg titter innom for å heie. Eneste negative med at jeg mister mange av dere gode damer i neste ikm gruppe :(

Tr her! En uke for tidlig! Men denne gang gråter jeg ei. For det betyr el om en uke og aksjer kan legges :happy: jeg er strålende fornøyd med at syklusen er igang igjen :) lykke til alle sammen. Jeg titter innom for å heie. Eneste negative med at jeg mister mange av dere gode damer i neste ikm gruppe :(
Så godt å i det minste få klarhet i syklusen da :happy: men blir trist at noen andre får deg i gruppa si istedenfor oss:love7 lykke til videre:Heartred

Da håper jeg virkelig at dere treffer denne mnd :smiley-angelic001 å morsomt når det begynner å nærme seg ikm , for håpe den styrer seg unna :smiley-ashamed008 nei her har det vært skikkelig smertefullt .. er vel 4-5 dpo. Og hatt murringer ved eggstokken i ett par dager . Men i natt har det stikki og vært skikkelig smertefullt ! Er på den siden hvor jeg hadde EL . Har roet seg litt nå , men ubehage er fortsatt der. :smiley-ashamed005
Det har jeg og hatt. Mye murringer og stikninger på den ene siden. Håper det er et godt tegn! Er vel 4 dpo synes det var så rart at det var så mye aktivitet der nede så tidlig. Kanskje jeg kjenner etter for mye...

Får håpe det er det befruktede egget som fester seg da :woot:

Back
Topp