Det skjønner jeg!Har vært slik det siste 1,5 årene, men den siste tiden har jobben blitt ganske mye mer krevende, og mer reise.
Gleder meg til jeg er ferdig med studiene om et halvt år![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg!Har vært slik det siste 1,5 årene, men den siste tiden har jobben blitt ganske mye mer krevende, og mer reise.
Gleder meg til jeg er ferdig med studiene om et halvt år![]()

God morgen![]()
Samsover enda...Lillegutt sov sammen med meg til ca 8mnd, var bare hyling ellers (pga magevondt, men også pga ville ikke være i sengen)![]()

God morgen. Har gitt frøkna antibiotika og spist litt selv, så nå skal jeg sove litt mer. Mannen sin tur å stå oppGod morgen
Det er noe med detOg så da, spiller da ingen rolle hvilket nivå man er på, bare det er godt![]()
God morgen!God morgen
Jeg gikk å la meg, deilig!Hva med avslapning i sofaen??det er ikke kjedelig!
Sov godtGod morgen. Har gitt frøkna antibiotika og spist litt selv, så nå skal jeg sove litt mer. Mannen sin tur å stå opp
Typisk de når man kam sove lengerMine foreldre sin tur å stå opp i dag. Ungene er der.
Men. Vel. Mannen min kan dette her. Han sover. Jeg... Er våken og har vært det Iden 6. 40
Er på jobbGod morgen
Planer for dagen?
du da?Ja. Men det ble nå lang morgen likevel. Akkurat ferdig med dusjen. Ungene baker julemenn hos mormor og morfar og jeg og mannen kan nyte en rolig frokost uten "hjelpe med ditt, kan jeg få datt" før vi henter dem.Typisk de når man kam sove lenger
GmGod morgen![]()
GmGod morgen
Flink du er . Jeg sov til 11 hahaSatt på en klesvask
Ryddet litt
Satt dobbel deig
Må på loftet litt senere og hente ned mer julepynt