Hehe Det kan muligens være tøft for ham...Mannen var forøvrig hjemme halv 4 i nattog er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe Det kan muligens være tøft for ham...Mannen var forøvrig hjemme halv 4 i nattog er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil
![]()
God morgen
Hvordan ser lørdagen ut?
Her er to av tre unger våkne, og de har fakrisk allerede klart å begynne å krangle. Den var ny
Mannen var forøvrig hjemme halv 4 i nattog er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil
![]()
God morgen.God mirgen
Hvordaner hodet?
Her blir det jul i vinterland etter vi har kommet i land
Gleder meg til det
Høres hyggelig utVåre unger skal til mamma og pappa. Vi skal til min bror på "julebord". Vi blir ti stk, fire av oss er søsken/søskenbarn, fire er da våre ektefeller og de to siste er et vennepar av min svigerinne og kusine.
Hehe ja . Drakk ingenting da så ikke dårlig sånn iallefallHørtes heftig ut
Hehe, julebord ?Mannen var forøvrig hjemme halv 4 i nattog er alene med ungene nå . Jaja det er hans egen feil
![]()
En tanke zombie jaHehe Det kan muligens være tøft for ham...

Spillekveld med kompiserHehe, julebord ?
Mye hyling eller gikk det rolig for seg?Så godt å høre
Vi øvde på legging i egen seng i går, så kvelden var ikke sånn helt super, men selvvalgt da![]()
Åh! Gøy daSpillekveld med kompiser![]()
Mye hyling eller gikk det rolig for seg?![]()
Satser på det.Høres hyggelig ut![]()

Ser det for meg.En tanke zombie ja![]()
Fikk bilde nå . De spilte søppelspillet som O fikk fra Elias klubbenSer det for meg.
AkkuratIkke spesielt glad i det
Tror alle tåler det. Det er valnøtter og peanøtter Vi har allergi mot i huset
Lillegutt sov sammen med meg til ca 8mnd, var bare hyling ellers (pga magevondt, men også pga ville ikke være i sengen)Praktiserte å ta han opp hver gang han begynte å gråte, og legge han ned hver gang han roet seg... så det var 2 sec i armene, 1 sec i senga, om og om igjen...men det er 1-0 til ungen.. sovet i min seng hele natta, ikke snakk om at han sovnet i sin seng..
HahaNå har vi tatt et tak og gjort noe forberedelse til feiring av minsten på lørdag, så nå hjalp han tilmen det slet hardt på ham
![]()
God helg LeneSvima!God morgen!
04.55 er aaalt for tidlig å ha klokke påmen, jobb 6.30,så da må det bare bli sånn. Gleder meg til helg om 7 timer.
Ha en fin dag alle sammen![]()
Det er vi begge nå, og bursdagen har ikke begynt engangHahahelt utslitt?!