*Jubeltråd*

Jubler over testene jeg tok i går og i dag :D:love7
 

Vedlegg

  • B52457F2-CC7D-439E-8543-2AE0A18B05FC.jpeg
    B52457F2-CC7D-439E-8543-2AE0A18B05FC.jpeg
    120,6 KB · Visninger: 34
Jubler over å ha sett et bankende hjerte på lille knøttet mitt i magen i dag!!! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Var på TUL i dag og har vert sååå spent, men også nervøs! Ifølge Preglife appen er jeg i dag 6+3, men gynekolog mente at jeg var rundt 7 uker på vei. Jeg velger å stole på gynekolog
 
Jubler fordi helg= godteri!! Sinnsykt bra belønning for å pese seg gjennom jobbuken, ass! ❤️⭐
 
Jubler over å ha sett et bankende hjerte på lille knøttet mitt i magen i dag!!! ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Var på TUL i dag og har vert sååå spent, men også nervøs! Ifølge Preglife appen er jeg i dag 6+3, men gynekolog mente at jeg var rundt 7 uker på vei. Jeg velger å stole på gynekolog
Gratulerer
 
Jubler fordi helg= godteri!! Sinnsykt bra belønning for å pese seg gjennom jobbuken, ass! ❤️⭐
Ja! Jeg måtte og innom kiwi å handle smågodt. Så glemte jeg å spise det ikveld. Kom jeg på nå, og har lagt meg nå. Hmpf
 
Jubler over 5+0 i dag :Heartred
 
Jubler over en mindre dag fylt med kvalme. Skal bruke dagen imorgen på å forberede bursdagen til frøkna. Hun blir jammen 1 år imorgen :eek: og slappe av, og sove litt. Følger det trenden så er jeg skikkelig dårlig imorgen igjen:confused:
 
Fikk se et lite blinkende hjerte på TUL i dag, og stemmer at jeg er omtrent 6 uker :D <3
 
Føles veldig rart å si, men jubler over kvalmen, liker å kjenne på kroppen at det er et frø i magen :p
 
Back
Topp