Jaja, da blir det jul i gips...

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
For 9-åringen her...
Han ramlet i trappa på køyesenga si i natt som var, snart ett døgn siden, og brakk begge bena i høyre håndledd...
Så vi har brukt hele dagen hos fastlegen og på sykehus. Måtte i narkose for å rette ut bruddet og få bena på plass.
Nye røntgenbilder, og nå venter vi på at ortopeden har sett på bildene og sier om vi kan dra hjem eller om de ikke er fornøyde og de må ta en runde til....
Jeg håper vi sliper det, men jeg er ikke helt optimistisk etter å ha sett før og etter-bildene...

Og 13.5 time siden vi spiste sist noen av oss...

Blir noen trøblete uker med gips nesten opp til skuldra. Håper på å få en korter gips om et par uker.
 
Åh sånn hadde vi det for to år siden , narkose, operasjon og gips opp til skulderen men det gikk i grunn supert om man ser bort fra skole som ikke tilrettela og en betennelse
 
Åhh, håper det gikk bra og at dere snart har fått dere noe mat.

Alle gode ønsker til god bedring for ham.
 
Uff da :(
Masse god bedring til han
 
Åh sånn hadde vi det for to år siden , narkose, operasjon og gips opp til skulderen men det gikk i grunn supert om man ser bort fra skole som ikke tilrettela og en betennelse
Slapp operasjon her da, heldigvis.

Og spent på om skolen kan tilrettelegge.. Jeg har sendt de beskjed, så håper de kan tenke litt på det til mandag. For jeg regner med at han kan dra på skolen da? Hva gjorde dere? Han får jo ikke til så mye selv, er vanskelig på do og, for armen med gips er jo så tung...
 
Nei og nei, så uheldig :( stakkars liten. Håper han slipper en runde til..
god bedring til gutten din ❤️

Gips er kult -
 
Fant ut at jeg ikke kunne quote hver og en :eek:

Men det blir ei natt på sykehuset for oss.
Først fikk vi beskjed om at det så fint ut og at vi kunne dra hjem. Så da vekket jeg ham og vi fikk tatt ut veneflon og begynt å spise.

Så kom kontrabeskjeden noen minutter senere. En overlege hadde sett på bildene og var ikke helt fornøyd. Var litt feilstilling på ene benet. Som jeg selv mistenkte da jeg så bildene..

Så da blir det ny runde med veneflon og narkose i morgen tidlig..

Og så vi som skal rekke noe i Oslo til kl 17....
 
Fant ut at jeg ikke kunne quote hver og en :eek:

Men det blir ei natt på sykehuset for oss.
Først fikk vi beskjed om at det så fint ut og at vi kunne dra hjem. Så da vekket jeg ham og vi fikk tatt ut veneflon og begynt å spise.

Så kom kontrabeskjeden noen minutter senere. En overlege hadde sett på bildene og var ikke helt fornøyd. Var litt feilstilling på ene benet. Som jeg selv mistenkte da jeg så bildene..

Så da blir det ny runde med veneflon og narkose i morgen tidlig..

Og så vi som skal rekke noe i Oslo til kl 17....
god bedring
 
Slapp operasjon her da, heldigvis.

Og spent på om skolen kan tilrettelegge.. Jeg har sendt de beskjed, så håper de kan tenke litt på det til mandag. For jeg regner med at han kan dra på skolen da? Hva gjorde dere? Han får jo ikke til så mye selv, er vanskelig på do og, for armen med gips er jo så tung...
kengubarnet ble operert og lå på sykehus en natt , så var han hjemme noen dager før skole, det med do går seg nok til , gjorde hvertfall det her, han fikk hjelp av andre elever med å ta på jakke i starten og børe sekk til bussen men etterhvert gjorde han det selv, han fikk være inne i friminutt
Vi opplevde null tilrettelegging i forhold til mandagene i des hvor de hadde juleverksted og vi endte opp som fortvilte og rasende foreldre som hadde møte med rektor og endte opp med hjemmeskolen siste gangene med juleverksted.
Rektor var rimelig håpløs den gangen ....
Men defleste skole tilrettelegger heldigvis
 
Fant ut at jeg ikke kunne quote hver og en :eek:

Men det blir ei natt på sykehuset for oss.
Først fikk vi beskjed om at det så fint ut og at vi kunne dra hjem. Så da vekket jeg ham og vi fikk tatt ut veneflon og begynt å spise.

Så kom kontrabeskjeden noen minutter senere. En overlege hadde sett på bildene og var ikke helt fornøyd. Var litt feilstilling på ene benet. Som jeg selv mistenkte da jeg så bildene..

Så da blir det ny runde med veneflon og narkose i morgen tidlig..

Og så vi som skal rekke noe i Oslo til kl 17....
God bedring
 
God bedring! Håper dere får ordnet alt og rekker avtalen.
 
Da er vi igang igjen.

De har bestemt seg for å sette inn pinner for å holde det på plass, så da blir det en litt større greie i dag enn i går. Dessverre. :(
 
Back
Topp