Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Å ha to barn med helt forskjellige døgnrytmer er veeldig slitsomt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det forstår jeg!Å ha to barn med helt forskjellige døgnrytmer er veeldig slitsomt...

Det forstår jeg!![]()

Æsj da, temp på 38,2 og det kjennes. Normaltemp på 36,5, brenner opp i ansiktet og får ikke sove![]()
Kun litt forkjølet, og håper det holder seg slikÅåå, ikke greit. Er ungene friske?
Masse god bedring!Æsj da, temp på 38,2 og det kjennes. Normaltemp på 36,5, brenner opp i ansiktet og får ikke sove![]()
Kjøre kengubarnetGod morgen!
Jobb i dag og ingen store planer etter det
Hva slags planer har dere da?
Som jeg gleder meg til 2019 , det året jeg ikke sal være syk hver mnd...
Å ha to barn med helt forskjellige døgnrytmer er veeldig slitsomt...
Er du alene med dem akkurat nå? Kjenner meg igjen.Føler meg ikke akkurat uthvilt. Zzz
Jaa kan håpe på det hvertfallHøres ut som en god plan![]()
Jobb Hente barn rask middag. Levere mellomste til "vi sjekker om det er grunnlag for et håndball-lag" - trening 1730 og forhøre meg hvor lenge det varer. Levere eldste til oppvarming og øving/generalprøve før konsert, 1830. Hente mellomste når enn det passer inn her.God morgen!
Sitter og jobber.God morgen!
Ja, er alene ei uke til
Føler meg mer og mer zombie for hver dag.. Hvor gamle er dine? Er du og alene?
Er han borte 2 uker om gangen? Mine er snart 10 mnd og 4 år, og er hjemme med begge siden eldste er syk. Pappaen er borte en uke denne gangen, og kommer hjem om et par dager. Heldigvis!Zombietilværelsen er ingen spøk!