Jule- og desemberskravle :)

Å ha to barn med helt forskjellige døgnrytmer er veeldig slitsomt...

Æsj da, temp på 38,2 og det kjennes. Normaltemp på 36,5, brenner opp i ansiktet og får ikke sove :(

God morgen!
Jobb i dag og ingen store planer etter det:)
Hva slags planer har dere da?

God morgen alle sammen
Trøtt , kjøre kemgubarnet på skolen så legge meg litt igjen tror jeg

Idag er planen å sende jentungen på skolen, sove litt med minsten, helsestasjon med minsten, også går ettermiddagen til middag, og kjøre jentungen i bursdag osv..

Er du alene med dem akkurat nå? Kjenner meg igjen. :( Føler meg ikke akkurat uthvilt. Zzz

Ja, er alene ei uke til :(
Føler meg mer og mer zombie for hver dag.. Hvor gamle er dine? Er du og alene?

God morgen!
Jobb Hente barn rask middag. Levere mellomste til "vi sjekker om det er grunnlag for et håndball-lag" - trening 1730 og forhøre meg hvor lenge det varer. Levere eldste til oppvarming og øving/generalprøve før konsert, 1830. Hente mellomste når enn det passer inn her.

Skifte henne til vanlige klær og gi jentene noe mat, gjøre oss alle klare til julekonsert 20-2130 og hjem og legge ungene og kollapse på sofaen. Og legge meg

God morgen!
Sitter og jobber.
I kveld skal jeg til en syerske med et par kjoler som jeg vurderer å få sydd om

Ja, er alene ei uke til :(
Føler meg mer og mer zombie for hver dag.. Hvor gamle er dine? Er du og alene?

Er han borte 2 uker om gangen? Mine er snart 10 mnd og 4 år, og er hjemme med begge siden eldste er syk. Pappaen er borte en uke denne gangen, og kommer hjem om et par dager. Heldigvis! :) Zombietilværelsen er ingen spøk!

Er han borte 2 uker om gangen? Mine er snart 10 mnd og 4 år, og er hjemme med begge siden eldste er syk. Pappaen er borte en uke denne gangen, og kommer hjem om et par dager. Heldigvis! :) Zombietilværelsen er ingen spøk!

Ja, varierer litt. I hovedsak 2 uker, innimellom blir det 3 uker
Hmm sikkert enda tyngre med den alderen dere har. Jeg har sagt litt på tull og litt på alvor at om det blir ett barn til må han bytte jobb :P

Back
Topp