Jule- og desemberskravle :)

Da blir det en annen kveld;)
Noe sånt.

Mer eller mindre forsøkt å overlate det til mannen. Så må jeg ta en runde etterpå da for det er jo slik at vi ser helt ulike ting så det hjelper egebrlig ikke ... Vi får se.

Yngste var ivrig for den snøen som kom her i går. Det er en del hagl og ellers snø som kom ved en plussgrad. Våt. Aner ikke hva som evt har kommet ned i natt, men om det ikke regner bort er det vel litt å leke med i bhg
Skal ikke så mye til for de minste❤️

God kveld Sara:D
Stopp tiden!!
Gjerne

I morgen er jo dagen det var så lenge til.

Julebordet jeg ikke får gått på, julekonserten min sønn skal spille og håndballen min datter skal prøve. 6.desember. Travel dag men lenge til. Ikke lenge til likevel. Og svigermor kommer neste uke i stedet.

Heia Norge!!! Nå er det bare å krysse fingre og tær for at skudda sitter i beste omgang!

Kveldsjobbing er litt kjedelig, men det hjelper på både tidsbalansen og backlog av oppagaver/uleste eposter

Det hjelper derimot ikke på husarbeids-oppgavene akkurat

Da har man vært på juletreff i regi av ms-foreningen (mamma har ms) sammen med mamma, bestemor og søstera mi. Så koselig hvert år :)

Den ser bra ut til nå ferdig med bolen. Strikker bare 2 års størrelse. Men pinner 2.5 og 3mm. Men går fort fremover. Starta igår morges nå må jeg bare strikke to armer før jeg ka sette alt sammen og ta mønsterdelen

Back
Topp