Jule- og desemberskravle :)

Åhh Jeg er så klar for juleferie. Fra aktiviteter med oppmøte før halv seks. Og fra lekser som ikke er gjort når jeg kommer hjem halv fem og altså noen skal på aktivitet om under en time og må ha spist middag først.
Bare synd juleferien går så fort:P

Marvpostei er smørdeig i sandkakeformer med mandelfyll:) vanskelig å forklare, og aner ikke hvordan jeg legger inn bilder:(

Skjønner, men med mandelfyll utgår det fra min liste uansett. ikke har jeg sandkakeformer og ikke er jeg helt sikker på smørdeig heller...

Jeg fryser.

Jeg skal legge lillemor.
Jeg skal stå opp og jobbe etterpå. Enten vaske badet siden jeg har overlatt kjellergangen til min mann. Eller jobbe. Jobb altså. Begge deler trengs.

Rart hvordan man kan bli hekta på det :D "bare en runde til" :p hva strikker du?
Ja man blir fort hekta :p hshs

Jeg strikker melkegenseren. I lettmelk fargene. Den nye til Sandnes garn :p

I dag ryker den listen min

Ikke på vilkår at jeg klarer å rydde hele kjellergangen. Ikke halve engang. Nå må jeg legge tre barn og vet ikke når mannen kommer hjem. Men jeg klarer ikke den gangen i kveld.
Da blir det en annen kveld;)

Bestilt siste rest av julegaver! Og tatt fotavtrykk av frøkna til gavene så da er vi rimelig i grei rute. Mannen mangler diverse da, men det får han ordne selv. Mitt er pakket inn det jeg kan.
Så deilig å være i rute:D
Håper selv å bli ferdig på fredag:)

Back
Topp