❄️ IKM UKE 51 ❄️

Ja, må nok gjøre det. Men har litt dpo følelse. Har litt vonde pupper. :banghead:
Kroppen kan like godt lure deg ;)
Min ff trodde jeg hadde el cd10, og etter det hele kroppen var i dpo, men jeg viste jo at jeg ikke hadde det.. så kroppeb oppfører seg kjempe rart når man er prøver! :hilarious: Hadde oppblåste pupper helt til el! Som jeg vanlighvis har etter el. Men nå som el er her, så er puppene normale.. skjøbner heller ikke noe av det, men stoler på testene og temp.
Håper virkelig din kropp prøver å lure deg også!:Heartred

Kroppen kan like godt lure deg ;)
Min ff trodde jeg hadde el cd10, og etter det hele kroppen var i dpo, men jeg viste jo at jeg ikke hadde det.. så kroppeb oppfører seg kjempe rart når man er prøver! :hilarious: Hadde oppblåste pupper helt til el! Som jeg vanlighvis har etter el. Men nå som el er her, så er puppene normale.. skjøbner heller ikke noe av det, men stoler på testene og temp.
Håper virkelig din kropp prøver å lure deg også!:Heartred
Ja. Får satse på at kroppen er en skikkelig luremus :hilarious: Det et ikke barnemat å være prøver nei. Dette er problemer jeg aldri engang har tenk på :hilarious: Kroppen er ikke lett å skjønne seg på hvertfall :love7

Ja Håper på det :love7
Det skal de :happy:dette skal være ikm gruppa som topper strekstatisikk for 2018 rett på tampen av året :happy: for en koselig gjeng det hadde vært å dele termingruppe med :love7 *drømmer meg bort selvom håpet blir mindre for hver pp*

Det skal de :happy:dette skal være ikm gruppa som topper strekstatisikk for 2018 rett på tampen av året :happy: for en koselig gjeng det hadde vært å dele termingruppe med :love7 *drømmer meg bort selvom håpet blir mindre for hver pp*
Ååh. Jeg er helt enig :happy: satser på at alle får to streker og verdens beste julegave :p det fortjener vi søren i meg! :love7

Negativ el-tesy, men veeeeldig lav tapp og noe el-slim! Får legge noen aksjer før søster kommer på overnatting idag :P

Nå er el testen blitt svakere enn igår og jeg regner den som negativ.
Temp gikk opp el liten hakk... når er det jeg kan regne megselv i dpo? Er det imorgen? Eller idag?

Vedlegg

• 4BFE3AF1-7081-45CC-8E54-6EF6C26EC991.jpeg
    4BFE3AF1-7081-45CC-8E54-6EF6C26EC991.jpeg
    1.013,6 KB · Visninger: 64
  • A4FC35C0-92B6-4F36-A56E-54CD7CA39AB1.png
    A4FC35C0-92B6-4F36-A56E-54CD7CA39AB1.png
    569,7 KB · Visninger: 65
Jeg hører til her denne gang, ifølge kalenderen min har jeg eggløsning idag. Ikke sett mannen på 6 dager, og han kommer ikke før om en time. Så jeg er livredd det skal forsvinne for oss denne gangen. Men har begynt å få slim nå (kjekt med detaljer), er kåt om fy og mye mulig jeg hadde en positiv test igår, for idag var den mye svakere. :confused5

Herregud, bare en time igjen. Håper han gir det til meg skikkelig. :schocked028:laughing001

Jeg hører til her denne gang, ifølge kalenderen min har jeg eggløsning idag. Ikke sett mannen på 6 dager, og han kommer ikke før om en time. Så jeg er livredd det skal forsvinne for oss denne gangen. Men har begynt å få slim nå (kjekt med detaljer), er kåt om fy og mye mulig jeg hadde en positiv test igår, for idag var den mye svakere. :confused5

Herregud, bare en time igjen. Håper han gir det til meg skikkelig. :schocked028:laughing001
:laughing025:laughing021:laughing014 håper for deg !:signs003

Etter eggl er du moden/fruktbar 12-48 t så ikke stress ♡

Fortsatt høy på monitoren, er bare cd 8. Satser på el i helgen:) Er utrolig sliten for tiden, har ikke overskudd til masse aksjer.

Velkommen i gruppa, håper mannen setter inn støtet og at gullegget ligger klart ;) Vil du jeg skal sette deg opp på lista? :) Da kan du følge malen nedenfor og skrive de opplysningene du ønsker skal stå :happy:

Nick - Alder - B? - PP? - EL - IKM

Hei. :smiley-angelic003 Prøver meg her jeg. Fikk første mens 22 november etter p-pille slutt. Jeg har positiv eggløsningstest på billigtest idag, men slår ikke helt ut på clearblue enda. Så virker som syklus er så og si normal siden jeg er på dag 14 idag :smiley-ashamed008 har en nydelig gutt på 6 år fra før som jeg fikk til på pp2:Heartblue Nå har jeg ny mann jeg har vært sammen med i 3 år . Jeg er forresten 29 år. Håper på mange spennende og fine samtaler sammen med dere fremover :dummy:

El slim idag, aksjer igår. Orker ikke runde idag da begynner å bli tett og halsvondt.

Back
Topp