❄️ IKM UKE 51 ❄️

Begynte å få EL slim i går kveld. Tester med fertilitetsmonitor for første gang denne runden. Fikk også lav Idag tidlig:confused: legger inn aksjer annenhver dag da siden el har variert litt fra mnd til mnd etter ppilleslutt i juli. SPENNENDE dette her:nailbiting:
 
Prøv grapefruktjuice!!! Det drakk jeg siden CD4-5, og nå CD20 hadde jeg masse el-slim!! Jeg har aldri finnet mye, har vært i tvil hver pp på om det var rester eller slim. Men idag var jeg ikke i tvil. Og jeg har ikke pleid å ha mye el slim, så juicen funka, selv om den smaker helt forferdelig :p
Jeg har prøvd det og jeg. Hjalp ingenting. :laughing005 kanskje prøve igjen :hilarious:
 
Min el er seinere en antatt, så flytter inn hit! Fikk positiv el test nå jeg :happy:

LilleMy2019 - 30 - PP4 - B1 - el ca 4.12 - ikm ca 18.12

Håper det blir lykke for oss alle her i gruppa!:Heartbigred
 
Noen av dere som temper da? :happy: Hadde vært spennende å se deres chart fremover, da jeg er nybegynner :p har forøvrig startet med testing etter el.. blir spennende å se om el dukker opp denne uka :oops:
Ja! Er og ny med temping, andre pp nå. Synnes er vanskelig å huske det om mårran, plus jeg har våknet i litt forskjellige tider. Men snart blir det spennende med temping i dpo land ! :happy:
Hvordan ser din ut? :bookworm:
 

Vedlegg

  • 31D18C43-E77A-4A5C-ACB0-09ACDFC77E7E.png
    31D18C43-E77A-4A5C-ACB0-09ACDFC77E7E.png
    166,6 KB · Visninger: 37
Noen av dere som temper da? :happy: Hadde vært spennende å se deres chart fremover, da jeg er nybegynner :p har forøvrig startet med testing etter el.. blir spennende å se om el dukker opp denne uka :oops:
Akkurat fått termometeret i posten, så er begynt. Men er sykt uvant, så tar nok en stund før jeg kommer inn i "galskapen":p Tester for EL samtidig. Gjorde ikke det før, men ombestemte meg da gynekologen mente at jeg kanskje ikke alltid hadde EL. Nå går jeg på Letrozol (2. på), så regner med at det ordner seg:D
 
Akkurat fått termometeret i posten, så er begynt. Men er sykt uvant, så tar nok en stund før jeg kommer inn i "galskapen":p Tester for EL samtidig. Gjorde ikke det før, men ombestemte meg da gynekologen mente at jeg kanskje ikke alltid hadde EL. Nå går jeg på Letrozol (2. på), så regner med at det ordner seg:D
 
Ja! Er og ny med temping, andre pp nå. Synnes er vanskelig å huske det om mårran, plus jeg har våknet i litt forskjellige tider. Men snart blir det spennende med temping i dpo land ! :happy:
Hvordan ser din ut? :bookworm:

Her går det overraskende bra, men jeg står stort sett opp samme tid hver dag :) bortsett på helg da.. denne helga satt jeg faktisk på alarm. Skifter jobb i januar, så spørs hvordan det blir da. Synes selv at jeg har hatt «høy» temperatur sammenlignet med andre, men den har gått ned noe de siste dagene.. håper el kommer, men redd for at kroppen bare lurer meg :sour: murringer i dag..
 

Vedlegg

  • 86FF3EFA-C053-490D-836C-45C390BE1C87.jpeg
    86FF3EFA-C053-490D-836C-45C390BE1C87.jpeg
    305,4 KB · Visninger: 35
Last edited:
Akkurat fått termometeret i posten, så er begynt. Men er sykt uvant, så tar nok en stund før jeg kommer inn i "galskapen":p Tester for EL samtidig. Gjorde ikke det før, men ombestemte meg da gynekologen mente at jeg kanskje ikke alltid hadde EL. Nå går jeg på Letrozol (2. på), så regner med at det ordner seg:D

Derfor jeg startet med temping i grunn. Forrige måned trodde jeg at jeg hadde el (ut ifra eltester), men den kom 10-12 dager etter først antatt dato (om jeg i det hele tatt hadde el) :oops: På dette tidspunktet var jeg tom for eltester, så fikk ikke testet. Blir spennende dette!
 
Melder meg inn her jeg.. aner ikke når jeg skal ha EL/ el IKM etter SA i november.. men startet å få el-slim på papiret idag.
Graviditetstest rett før helga viste positiv, så all HCG er nok ikke ute av systemet mitt enda. Så ingen vits å gå igang med fertilitetsmonitoren.
 
Melder meg inn her jeg.. aner ikke når jeg skal ha EL/ el IKM etter SA i november.. men startet å få el-slim på papiret idag.
Graviditetstest rett før helga viste positiv, så all HCG er nok ikke ute av systemet mitt enda. Så ingen vits å gå igang med fertilitetsmonitoren.
Velkommen skal du være, håper det klaffer og varer denne gangen :Heartred Hvilken dato skal jeg sette deg på? :)
 
Tester og tester etter El. Syns jeg har hatt seigt slim noen dager nå, men kjenner ikke kroppen godt nok til å si det er elslim :p
 
Tester og tester etter El. Syns jeg har hatt seigt slim noen dager nå, men kjenner ikke kroppen godt nok til å si det er elslim :p

Jeg har veldig kort lh-topp. De gangene jeg har brukt tester går jeg rett fra lav til maks fra en dag til en annen. Så om du har det samme kan du godt ha el-slim og negative el-tester.
Krysser fingrene for at det er rett rundt hjørnet for deg :smiley-angelic001
 
Jeg har veldig kort lh-topp. De gangene jeg har brukt tester går jeg rett fra lav til maks fra en dag til en annen. Så om du har det samme kan du godt ha el-slim og negative el-tester.
Krysser fingrene for at det er rett rundt hjørnet for deg :smiley-angelic001
Tror jeg har kort topp. Har vært gravid to ganger i høst uten å ha sett positiv test, så vet jo at jeg har El :p
Satser på det er veeeldig nært. Har vært bra med aksjer i helga :hilarious:
 
Back
Topp