❄️ IKM UKE 51 ❄️

Tester og tester etter El. Syns jeg har hatt seigt slim noen dager nå, men kjenner ikke kroppen godt nok til å si det er elslim :p

Er det blankt? Kan du strekke det litt? Håper for din del at det el-slim :)

Jeg hadde selv el-slim idag tidlig vil jeg påstå, men så hadde det tørka litt opp igjen i ettermiddag :/ La inn aksjer uansett, så får vi se! Forventer ikke el før om noen dager uansett. El-testen var negativ.

B1 - PP9 - EL 30.11- IKM ca 14-20.12
Takk du ❤
Tja..B3 - PP2 - EL?? - IKM 17-23.des? :D
Da setter jeg dere på den siste IKM-dagen deres, så håper vi på en tidlig overraskelse :D :Heartred

Det skal jeg prøve neste pp :happy: "optimist" :hilarious: verdt et forsøk :p
Enig! :) Jeg prøve gfjuice denne pp'en og hadde egentlig tenkt å ta solvipect også, men fikk så mye el-slim idag tidlig. Men ikveld var det ingenting igjen, så ble plutselig i tvil! Uansett, tror jeg sparer solvipecten til neste pp (hvis det blir). :) Da skal jeg isåfall ta den!

Melder meg inn her jeg.. aner ikke når jeg skal ha EL/ el IKM etter SA i november.. men startet å få el-slim på papiret idag.
Graviditetstest rett før helga viste positiv, så all HCG er nok ikke ute av systemet mitt enda. Så ingen vits å gå igang med fertilitetsmonitoren.

Så trist å høre!!
Håper den sitter denne PP ❤️

Jeg hadde selv el-slim idag tidlig vil jeg påstå, men så hadde det tørka litt opp igjen i ettermiddag :/ La inn aksjer uansett, så får vi se! Forventer ikke el før om noen dager uansett. El-testen var negativ.OTE]

Jeg hadde selv el-slim idag tidlig vil jeg påstå, men så hadde det tørka litt opp igjen i ettermiddag :/ La inn aksjer uansett, så får vi se! Forventer ikke el før om noen dager uansett. El-testen var negativ.

Ja :) Gjennomsiktig, elastisk. Tror det er det. Dag fem med det, men har vært i varierende grad. Negative tester, får se i kveld
Spennende! Lykke til :Heartred

Så spennende å se at vi er så mange, enda større grunn til å glede seg over dpo tiden! Håper virkelig det spirer hos alle, og ikke minst at den sitter! :D
Her er jeg 1 dpo i dag, og nedtellingen har begynt for fullt! Samboer er så sikker på at det går på første forsøk, at jeg er redd han blir skuffa. Hvertfall om vi har en lang pp foran oss:nailbiting:

Ja :) Gjennomsiktig, elastisk. Tror det er det. Dag fem med det, men har vært i varierende grad. Negative tester, får se i kveld
Hadde ihvertfall lagt aksjer, høres veldig ut som el-slim :happy: Lykke til til deg også :Heartred Måtte det bli mange babyer i magene i uke 51 :D

Så spennende å se at vi er så mange, enda større grunn til å glede seg over dpo tiden! Håper virkelig det spirer hos alle, og ikke minst at den sitter! :D
Her er jeg 1 dpo i dag, og nedtellingen har begynt for fullt! Samboer er så sikker på at det går på første forsøk, at jeg er redd han blir skuffa. Hvertfall om vi har en lang pp foran oss:nailbiting:
Ja, håper på mye aktivitet i IKM-gruppen :D Alltid koselig å ha en plass å skrive ned tanker, gleder og sorger på :) Lykke til! Hadde jo vært kjempekjekt hvis det klaffa på første pp for dere!! :D

Cd 21, andre dag med positiv el test (ihvertfall som jeg vet, testet ikke før det på 4 dager).
Når tror dere egget slipper? Kan testen være positiv fast om egget slapp?
Kjente litt stikking i venstre eggstokk igår, men tror ikke den slapp då.
Har siste el test hjemme, tru hvis jeg tester imorgen, blir den neg da? :wideyed:

Rettet litt på min berg og dal bane, så kurven ser litt mer jevn ut. La tils ca temp der jeg våknet tidligere eller senere. :shy: Spent om det blir temp hopp snart?

Oh! Kanskje jeg tar el når temp hopp kommer? Eller imorgen for å være sikker om det er pos eller neg.. hmm... #forvirret

Vedlegg

• A3D8CA2D-EB38-4117-AF90-661E797575FC.jpeg
    A3D8CA2D-EB38-4117-AF90-661E797575FC.jpeg
    362,8 KB · Visninger: 66
  • 3314B344-A4B9-4EB9-B29C-31C49E1EEEDA.png
    3314B344-A4B9-4EB9-B29C-31C49E1EEEDA.png
    155,4 KB · Visninger: 68
Jeg har også det ca. 4 dager før positiv el.test. og etter positiv el.test, har jeg forstått at det tar 12-48 t før egget slipper og kan bli befrukta

Cd 21, andre dag med positiv el test (ihvertfall som jeg vet, testet ikke før det på 4 dager).
Når tror dere egget slipper? Kan testen være positiv fast om egget slapp?
Kjente litt stikking i venstre eggstokk igår, men tror ikke den slapp då.
Har siste el test hjemme, tru hvis jeg tester imorgen, blir den neg da? :wideyed:

Rettet litt på min berg og dal bane, så kurven ser litt mer jevn ut. La tils ca temp der jeg våknet tidligere eller senere. :shy: Spent om det blir temp hopp snart?

Oh! Kanskje jeg tar el når temp hopp kommer? Eller imorgen for å være sikker om det er pos eller neg.. hmm... #forvirret

Tror jeg ville teste imorgen, mest sannsynlig er den negativ da ;) Og er den ikke det får dere bare fortsette med aksjer fram til du får temphopp.
Jeg tipper el er rett rundt hjørnet. Så kanskje du vil se stigning allerede imorgen på tempen :happy::smiley-angelic001

Så moro at det er mye aktivitet her inne, gøy å følge med.. jevnlig aksjer er et must iallfall, ikke bare vent på se om el-tester gir positivt utslag. Sædceller kan leve mange dager, men egget kun 1døgn. Ikke sett noe særlig til el-slim idag, får bare følge med.

Ingen tegn til El slim i dag, pleier å få det et par dager før El.. Nå har jeg i tillegg blitt syk, så blir ingen aksjer i kveld :depressed:

Møkka pp! Mannen er fortsatt borte og jeg tror el har vært. Ut i fra testene så ser det ikke veldig lovende ut. Og det er sååååå lenge til neste el! Jeg får bare fortsette å teste i noen dager til å se om det blir noen endring :banghead:
IMG_20181204_234024.jpg

Møkka pp! Mannen er fortsatt borte og jeg tror el har vært. Ut i fra testene så ser det ikke veldig lovende ut. Og det er sååååå lenge til neste el! Jeg får bare fortsette å teste i noen dager til å se om det blir noen endring :banghead:
Vis vedlegget 282295
Bare teste ivei, har trua at din el er forsinker bare, m tanken på cysten.. leste at morgen urin passer ikke til testing, bedre å ta den på førmiddagen :shifty: lykke til!

Ingen tegn til El slim i dag, pleier å få det et par dager før El.. Nå har jeg i tillegg blitt syk, så blir ingen aksjer i kveld :depressed:
Kanskje det blir utsatt pga sykdom ? Kroppen er rar :bounce uansett, God bedring til deg:flower

Back
Topp