Nei de 30 min med forsinkelser kunne jeg gjort då mye annetDet er aldri noe morsomt
Føle med deg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei de 30 min med forsinkelser kunne jeg gjort då mye annetDet er aldri noe morsomt
Føle med deg![]()
Hentet jakke her ogSå bra
Her passet jakkene som kom helt oerfekt
Blir bra med ferieSiste øving med korpset i dag. Siste øving med spilelærer/kulturskole i morgen. Konsert med kulturskolen torsdag. Og med korpset søndag.
Det er han.
Neste uke.
Siste øving med koret onsdag, det er henne.
Lucia i bhg og siste gang med speider samtidig på torsdagen og konsert med koret fredag og evt søndag.
Lekser til og med 18. Eller 19. Antar jeg. Vi får se. Siste skoledag 20 er i gymsalen og kirka.
Mini a ture?Hentet jakke her og![]()
Takk og i lige måde! Her er alt bra. Barnebursdag nettopp overstått og sånn høvelig i rute til julKoselig å se deg igjenalt bra??
Så deilig! Bare å nyteDet er så deilig å være hos svigers, får så god hjelp med ungene![]()
Fin pakke detStemmer Vis vedlegget 282268denne . Og vinterdressen Vis vedlegget 282269Vis vedlegget 282270 tøfler til O. Så var det dette Vis vedlegget 282271Vis vedlegget 282272
Jeg jobber til og med 21.12 og mannen.... Må sikkert jobbe noe hjemmekontor i romjula også. Mulig jeg må logge på og se at det ikke står HASTER på en epost og slå av igjen en gang for dagen. Av arbeidsdagene altså.Blir bra med feriedu og mannen fri fra?
![]()
JaFin pakke det
Ble mini a ture herogså ..
Nei altså bar jo 3 for 2 og rabatter så sparte over1500 PR jakkeJadu klarte ikke la være du heller nei
![]()
Nå er vi hjemme igjen. En unge i seng, siste amming nå så skal nr 2 også i sengSå deilig! Bare å nyteSkal dere være lenge?
Da er det gøyNei altså bar jo 3 for 2 og rabatter så sparte over1500 PR jakke
Svigers bor nærme dere? Hvordan skal kvelden tilbringes etter ungene er i seng da?Nå er vi hjemme igjen. En unge i seng, siste amming nå så skal nr 2 også i seng![]()
Kunne ikke la være da, de er så fine og jaggu sender de raskt ogsåDa er det gøy![]()
To minutter unna med bil, veldig greitSvigers bor nærme dere? Hvordan skal kvelden tilbringes etter ungene er i seng da?![]()
nå har jeg brettet en dunk med rent tøy, så skal jeg perle en times tid før vi skal ha litt god mat (mulig nachos) 
Det er så deilig å være hos svigers, får så god hjelp med ungene![]()