Jule- og desemberskravle :)

Det er det, så jeg pleier å ha et par runder med ungene, de velger papir og bånd, en taper og en skriver merkelapper. Litt ekstra logisitkk nå med tre og den yngste som elsker å bruke tape, på ugunstige steder på pakken, nå som jeg har fått lært opp mellomste til å være en god tape-sjef som setter den der den skal. Men vi skal nok kose oss.
Hehe, høres koselig ut❤️

OG, jeg har en sånn 10 kr sjokoladekalender på kontoret :) Men mannen lager faktisk kalender til meg i år, jeg trodde ikke det da jeg kjøpte den, så da har jeg to :)
Jeg har fått flaxkalender av både mamma og pappa i år:D de har faktisk kjøpt til alle i familien, så vi skraper 12 kalendere hver dag:P

Ja, men ikke støvsuget (den sto gjemt inne på soverommet vårt der yngste sov) og det sto litt sko i alle retninger, men alt i alt ikke så ille synes jeg.

Gangen innenfor står på programmet i dag, og den er mer krevende. Større, flere steder med rot og en del uoversiktelig og mye er mannens greier så det blir mye han må ta
Heier på deg:D

Jeg vasker heller ikke ned. Men jeg vasker lite resten av året så jeg.må jo fakrisk vaske innimellom og det er klassisk til jul og bursdager etc.

Og bake må vi, det hører til.
Jeg baker ett slag, marvpostei:D og lager konfekt. Kransekake og kokosboller kjøper jeg, mer enn det blir ikke spist...

Jeg baker ett slag, marvpostei:D og lager konfekt. Kransekake og kokosboller kjøper jeg, mer enn det blir ikke spist...

Hva er marvpostei?

Vi må bake julemenn (kakemenn) og pepperkaker og pepperkakehus, og sjokolademakroner (kokosmakroner med sjokoladebiter i) og sikkert sjokoladesprut (kakao-marengs på en måte, bare at det er slett ikke som maregns likevel) Også lager vi godteri da :)

(og mye av dette blir trolig tema i julestemningskalenderen, og helt sikkert julebloggen (så hel sikkert som, vel... ehh, at jeg har planer i alle fall)

Vinterdressen jeg bestille til frøkna var perfekt :D og det andre også :)

Åhh Jeg er så klar for juleferie. Fra aktiviteter med oppmøte før halv seks. Og fra lekser som ikke er gjort når jeg kommer hjem halv fem og altså noen skal på aktivitet om under en time og må ha spist middag først.

Åhh Jeg er så klar for juleferie. Fra aktiviteter med oppmøte før halv seks. Og fra lekser som ikke er gjort når jeg kommer hjem halv fem og altså noen skal på aktivitet om under en time og må ha spist middag først.
Når begynner ferien ?

Når begynner ferien ?
Siste øving med korpset i dag. Siste øving med spilelærer/kulturskole i morgen. Konsert med kulturskolen torsdag. Og med korpset søndag.
Det er han.
Neste uke.
Siste øving med koret onsdag, det er henne.
Lucia i bhg og siste gang med speider samtidig på torsdagen og konsert med koret fredag og evt søndag.

Lekser til og med 18. Eller 19. Antar jeg. Vi får se. Siste skoledag 20 er i gymsalen og kirka.

Back
Topp