Jule- og desemberskravle :)

Det er godt jobbet:D

OG, jeg har en sånn 10 kr sjokoladekalender på kontoret :) Men mannen lager faktisk kalender til meg i år, jeg trodde ikke det da jeg kjøpte den, så da har jeg to :)

Fikk du ryddet?:)

Ja, men ikke støvsuget (den sto gjemt inne på soverommet vårt der yngste sov) og det sto litt sko i alle retninger, men alt i alt ikke så ille synes jeg.

Gangen innenfor står på programmet i dag, og den er mer krevende. Større, flere steder med rot og en del uoversiktelig og mye er mannens greier så det blir mye han må ta

Vel, jeg har halvert antallet jakker og dresser som henger der Da var det hva jeg skal gjøre med resten da. Egentlig burde det vel vaskes og deretter fordeles mellom arv og fretex

Jaja Backloggen på klesvask var jo noen uker allerede så å legge på en del maskiner med dresser og jakker er jo finfint....
Flink du er da:D

Vi har faktisk fått snø. Våt snø, men det er i det minste hvitt :)

På plass på jobb etter en litt kort svømmeøkt. Jeg var litt sent ute. Så fant jeg ikke badedrakta mi. Den dukket opp men da var jeg enda senere og så var det en del trafikk sidene klokka trakk seg over sju og jeg parkerte 7.18
Det er altså åpent 7-8 for morgensvømming.

Jaja. Litt ble det da.
Flink du er til å svømme FØR jobb!:D er superimponert!!

Lillejenta har plutselig blitt hysterisk i senga. Vi får henne ikke til å sove uten pupp, og i tillegg våkner hun og skriker om natten. I natt holdt hun det gående i flere timer, og jeg var alene med henne. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Æsj, håper det snart snur:(

Det gjør der, så jeg har laget meg en liste over hva jeg skal vaske fra nå til jul, og kom sånn i ettertid på at jeg har ikke akkurat satt av tid til å bake og lage godsaker, men klart, jeg bruker ikke hele dagene i helga på de oppgavene som er satt der satser jeg på, så vi får bake mellom adventskonserter og annet som skjer.
Jeg har bestemt meg for å bake minimalt:P
Og jeg vasker ikke ned huset;)
Men liste trenger jeg også gitt, den må skrives idag..

Back
Topp