Det er godt jobbet![]()
OG, jeg har en sånn 10 kr sjokoladekalender på kontoret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er godt jobbet![]()
Er med på mange selv
Et år vant jeg designerbadekar!![]()
Krysser fingre for snøJa. Ble en fin skipakke fra fisher. Så nå gleder jeg meg til snøfall så jeg får prøvd de
Så kultEr med på mange selv
Et år vant jeg designerbadekar!![]()
Det er jo ikke sikkert at det varer så lenge hos dere da *krysser fingrene for deg*Er bare å stålsette seg da skjønner jeg ><
Hørtes ikke veldig lurt utSovnet kl 19 og sov til nå
Det var nok lurt....
Fikk du ryddet?![]()
Jeg tipper du??Mannen kjøpte Xboks på BF, vel og bra det, men hvem tror dere fikk utgiftene med spill, ekstra kontroller, måtte legge inn Microsoft kontoen, kredittkortene, betale for dette Gold abonnementet men aldri kommer til å ha tid til å bruke den?
Flink du er daVel, jeg har halvert antallet jakker og dresser som henger der Da var det hva jeg skal gjøre med resten da. Egentlig burde det vel vaskes og deretter fordeles mellom arv og fretex
Jaja Backloggen på klesvask var jo noen uker allerede så å legge på en del maskiner med dresser og jakker er jo finfint....
Kjedelig ustabilt værBurde halvert på sko også, men det går ikke, de trenger variert sånn som det er for øyeblikket. 13 pluss forrige uke og 5 minus neste
God formiddagGo morgen alle sammmen
Trøtt men våken, sendt meld til skolen siden kengubarnet hentes tidlig i dag+ at jeg har sendt SMS om ønsket legetime til meg selv.
Det er jo ikke sikkert at det varer så lenge hos dere da *krysser fingrene for deg*![]()
Flink du er til å svømme FØR jobb!På plass på jobb etter en litt kort svømmeøkt. Jeg var litt sent ute. Så fant jeg ikke badedrakta mi. Den dukket opp men da var jeg enda senere og så var det en del trafikk sidene klokka trakk seg over sju og jeg parkerte 7.18
Det er altså åpent 7-8 for morgensvømming.
Jaja. Litt ble det da.
God bedringDa våknet man med ordentlig sår hals igjen (for tredje gang i løpet av tre uker, irriterende. Blir ikke syk, bare halvsyk.
Og merker start på øyebetennelse![]()
Æsj, håper det snart snurLillejenta har plutselig blitt hysterisk i senga. Vi får henne ikke til å sove uten pupp, og i tillegg våkner hun og skriker om natten. I natt holdt hun det gående i flere timer, og jeg var alene med henne. Skjønner ikke hvorfor hun plutselig ble sånn.
Ha en fin dag KenguSnart stelle meg, så hente kengubarnet på skolen og dra på kontroll på sykehuset, jeg har fått legetime senere i dag og etter det reiser vi på besøk
Jeg har bestemt meg for å bake minimaltDet gjør der, så jeg har laget meg en liste over hva jeg skal vaske fra nå til jul, og kom sånn i ettertid på at jeg har ikke akkurat satt av tid til å bake og lage godsaker, men klart, jeg bruker ikke hele dagene i helga på de oppgavene som er satt der satser jeg på, så vi får bake mellom adventskonserter og annet som skjer.
Eneste mulighet jeg har.Flink du er til å svømme FØR jobb!er superimponert!!