Jule- og desemberskravle :)

kke noen skravledag for min del, men tid for natta. Ny dag og nye muligheter i morgen og jeg er defnitivt nødt å begynne å bli klar for jul for nå skjer det fort fremover.
Dagene fyker unna nå:D

Gjør ikke det nei.

Oppvokst på vestlandskysten er jeg ikke avhengig av snø for julestemning. Jeg synes det er koselig med hvit jul men det er slett ikke hvert år det skjer.
Sjeldnere og sjeldnere hvit jul her på Østlandet også:)

Høres ut som dere har en travel hverdag :nailbiting:

Vi har en hverdag som er rimelig full, og derved fort tipper over i hektisk når det tilkommer noe ekstra, som tannlege og styremøter her og der.

Det er jo en del av livet vi har valgt. Vi er to voksne og tre barn. Han i styret for barnehagen (som er foreldreeid og derfor er styret altså foreldre) og styreleder i idrettslaget, jeg styreleder i korpset (og derved nøkkelansvarlig) og sitter i fau. Så det er et og annet møte og ting vi lå følge opp.

Vi har en hverdag som er rimelig full, og derved fort tipper over i hektisk når det tilkommer noe ekstra, som tannlege og styremøter her og der.

Det er jo en del av livet vi har valgt. Vi er to voksne og tre barn. Han i styret for barnehagen (som er foreldreeid og derfor er styret altså foreldre) og styreleder i idrettslaget, jeg styreleder i korpset (og derved nøkkelansvarlig) og sitter i fau. Så det er et og annet møte og ting vi lå følge opp.
Skjønner :) men det er overkommelig? Vi vurderer et tredje barn etterhvert, men litt skummelt også :p

Ja! Heldigvis litt roligere i går, selvom jeg ryddet hele leiligheten og kvittet meg med nok ting til å fylle en subaru forrester :p haha og var på julegrantenning.

Litt roligere i dag. Tok hjemmedag med 4åringen. <3
Så flink og effektiv du er:D

Dagene fyker unna nå:D

Det gjør der, så jeg har laget meg en liste over hva jeg skal vaske fra nå til jul, og kom sånn i ettertid på at jeg har ikke akkurat satt av tid til å bake og lage godsaker, men klart, jeg bruker ikke hele dagene i helga på de oppgavene som er satt der satser jeg på, så vi får bake mellom adventskonserter og annet som skjer.

Sjeldnere og sjeldnere hvit jul her på Østlandet også:)

Men det snør faktisk her i dag. Den kom litt uventet på meg, det var 3 grader når jeg sjekket 6.30 liksom.

Rydde entreen sier listen min at jeg skal gjøre i dag.

På en måte ser den ikke så ille ut. På den annen side er der sikkert 30 jakker/dresser/bukser og hyllene er fulle av alt mulig rart så definitivt behov for å rydde.
Fikk du ryddet?:)

Husker ikke helt, men tror det var mellom 1-2uker. Hun var helt hysterisk ved legging, reiste seg og hylgråt av full hals. Hadde flere ordentlige oppvåkninger på natt. Hun har alltid hatt et skikkelig godt sovehjerte, så vi fikk helt sjokk over hva som skjedde :p

Er bare å stålsette seg da skjønner jeg ><

Det er jo en koselig julesyssel:D

Det er det, så jeg pleier å ha et par runder med ungene, de velger papir og bånd, en taper og en skriver merkelapper. Litt ekstra logisitkk nå med tre og den yngste som elsker å bruke tape, på ugunstige steder på pakken, nå som jeg har fått lært opp mellomste til å være en god tape-sjef som setter den der den skal. Men vi skal nok kose oss.

Back
Topp