Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å ha det gjortMen alle 101 kalenderpakker er pr i dag ordnet/levert/hengt opp.
Godt å ha det gjort![]()
Det er helt sykt hvor plaget hun blir med tenner. I tillegg forkjølet /skikkelig nesetett og ca 39 i feber. Frostanfall og vonde ører. Så nå blir det en tur til legen idag.Huffhåper hun snart slutter å plages!
Det er innafor det!Det gjorde det ikke... ble fletter og sløyfer i håret i stedet![]()
Det har ikke jeg hellerDet vil jeg tro, jeg har ikke pakket inn en eneste gave enda jeg.
Masse god bedring til lilleDet er helt sykt hvor plaget hun blir med tenner. I tillegg forkjølet /skikkelig nesetett og ca 39 i feber. Frostanfall og vonde ører. Så nå blir det en tur til legen idag.
Takk! Jeg er kvalm og sliten selv. Men Skal til frisøren idag. Mannen får fint overta "syke skiftet "Masse god bedring til lille![]()

5+0 er hipp hurra!Takk! Jeg er kvalm og sliten selv. Men Skal til frisøren idag. Mannen får fint overta "syke skiftet "
Mama needs alone time.men jubler for 5+0 idag da
![]()
Det har ikke jeg heller![]()
Hurra for 5+0Takk! Jeg er kvalm og sliten selv. Men Skal til frisøren idag. Mannen får fint overta "syke skiftet "
Mama needs alone time.men jubler for 5+0 idag da
![]()
Vi har en gedigen pappeske stående med gaver til jentene. Yngste får sebra dukkevogn og eldste får brannstasjon av oldeforeldre. Så det tar litt plass og burde snart pakkes inn, vi fikk penger og bestilte til dem. Har heldigvis ikke fått noen flere levert enda. Har ikke så stor plass.Jeg har dog fått i hus 3 poser, hvorav en stoooor, med gaver ferdig innpakket. (de to små posene er til mine foreldre, den store til vår familie. Mine foreldre feirer hos oss så deres ble levert til oss)
Vi har en gedigen pappeske stående med gaver til jentene. Yngste får sebra dukkevogn og eldste får brannstasjon av oldeforeldre. Så det tar litt plass og burde snart pakkes inn, vi fikk penger og bestilte til dem. Har heldigvis ikke fått noen flere levert enda. Har ikke så stor plass.
Greit å få de unna da ja.Minbror som kom med posene i går, for de skal jo ha julebord hjemme hos seg neste helg og ønsker å tømme gjesterommet hvor gavene pr nå står fordi en av deltagerene pleier å bli veldig trøtt og muligens må legge seg nedpå, og dessuten tidvis bir såpass dårlig at hun ikke ville ha gavene stående der...
Så snill han erFikk rosebukket i går av samboerensom skulle være 1 Desember gave
Føle meg veldig heldig over han jeg er sammen med
Juletre må dere haJeg lurer på hvor vi skal ha juletreet i år, og om vi må gjerde det inne.
Sinnsyke priser da!!Små figurer bare som kommer i baller med koder for å åpne![]()
Flott gaveForeløbig Kari traa fleecejakke
Gutta her nekter å ta på seg julegensereneJulegenserme vi har i hus er tatt frem, kemgubarnet er klar for julemnd på skolen![]()