Jubeltråden!

Hahaha! Jeg lurer sånn på hvor du bor hen. Ut ifra det du har sagt tidligere spekulerte jeg først i USA østkyst, men så snakker du hele tiden om ned og her om dagen oppga du pris i euro. Du er heller ikke i Europa for svangerskapslengden er 40+3 i hele Europa (tror jeg da).... Så nå spekulerer jeg i Midtøsten en plass..... så Dubai?

haha jag med spekulerer veldig! Men må rätta dig. Svangerskapslengden er ikke den samma i hela Europa! Du skal inte längre än till Sverige så räknar dem att en graviditet är 280 dagar, alltså termin är 40+0!

haha jag med spekulerer veldig! Men må rätta dig. Svangerskapslengden er ikke den samma i hela Europa! Du skal inte längre än till Sverige så räknar dem att en graviditet är 280 dagar, alltså termin är 40+0!

Ja, jeg har skjønt det, men Google sa noe annet her om dagen når jeg søkte det opp. Gjorde riktignok ikke en grundig søk :) haha!

Jubler for å ha vasket og ryddet 90% av leilighet og har fått hengt opp adventstjerner og julepynt :greet008 det er seier for bekken og rygg er på tryne alt :p

Jeg er 14+4 og har vært 50% en stund, men nå tror jeg at jeg er klar for 100 snart. Så godt. Håper vi bare blir bedre og bedre, :cool05
Så bra!! Er 50% sykemeldt denne uka og neste. Synest det er godt med korte dager enda, men håper jeg er klar for full jobb igjen snart☺️

Back
Topp