Blødning

:wideyed: huff! Det er skremmende! Men kan å være uskyldig. Er det bare på papiret, eller renner det?
 
Skremmende :( håper det er uskyldig :Heartred
 
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen :Heartpink
 
:(:Heartbigred
 
Det er absolutt det værste som kan skje!!
Har du tatt flere hjemme tester da?

Lykke til ❤️

Jeg skal til legen å måle hcg imorgen..


Takk! Du også :Heartblue Tok en test idag den er fortsatt positiv, men står fortsatt 1-2 uker - som det gjorde på torsdag også. Er lite optimisme akkurat nå:pale

Tar ny hcgmåling torsdag, så håper jeg på svar fredag.
 
Takk! Du også :Heartblue Tok en test idag den er fortsatt positiv, men står fortsatt 1-2 uker - som det gjorde på torsdag også. Er lite optimisme akkurat nå:pale

Tar ny hcgmåling torsdag, så håper jeg på svar fredag.

Takk ❤️

Hmm, skjønner.. blør du mye?
Får håpe du får svar på fredag, godt å vite før helga!

Min digital viser fortsatt 3+ ... :sorry:
 
Forstår godt at du et bekymret, men husk at det som regel går bra selv om du opplever å blø litt. Denne artikkelen gir deg dessverre ingen fasit, men kanskje den kan berolige deg litt. Vi har også en podcast som handler om blødning i svangerskapet, dersom du har lyst til å lytte. Er du usikker og redd så bør du kontakte legen din. Ønsker deg alt godt og håper det ikke skjer noe med lille spire i magen :Heartpink

Takk for bedtryggende ord! ❤️
 
Håper det er uskyldig...
 
Skjønner veldig godt det er skummelt, men det er også veldig normalt å blø under svangerskapet. Flere jeg kjenner som blødde jevnlig gjennom hele graviditeten. Selv blødde jeg i uke 8, hadde også smerter, men nå er jeg i uke 25 og alt ser fortsatt bra ut. Lurt å måle HCG og få svar, er ikke noe gøy å gå og bekymre seg. Ønsker deg masse lykke til <3
 
Skjønner veldig godt det er skummelt, men det er også veldig normalt å blø under svangerskapet. Flere jeg kjenner som blødde jevnlig gjennom hele graviditeten. Selv blødde jeg i uke 8, hadde også smerter, men nå er jeg i uke 25 og alt ser fortsatt bra ut. Lurt å måle HCG og få svar, er ikke noe gøy å gå og bekymre seg. Ønsker deg masse lykke til <3

Det er vist veldig vanlig, men jeg har blødd to ganger før og da mistet så vanskelig å tro det ikke skal skje igjen:(

Så godt å ha kommet så langt og ting gikk greit!
Hva gjorde du når du blødde? Mye blod?

Takk ❤️ Kos deg med babyen i magen :)
 
Vurderer å høre med en privatklinikk om å få komme til UL ila uka jeg..... Usikker på hva de kan se/ ikke se meen! Om det er ett frø der ser de vell det... hmmm
 
Back
Topp