Hva ønsker du deg til jul?

LittleBiii

Forumet er livet
Jeg får mange spørsmål av familiemedlemmer om hva jeg ønsker meg til jul. Har ikke kommet på noe særlig egentlig. Hva ønsker du deg til jul? Kanskje jeg får noen bra tips og blir inspirert? :p
 
Vi må ha ny oppvaskmaskin, så gavekort eller penger til det.

Selv har jeg bare ett ønske, og det er et godt ullpledd
 
Vogn muffe og nye kaffikopper :)
 
Eh. Nytt gamingtastatur, med mus og headset :p

Ellers - tatovering, retro vase jeg så i skitten gulfarge, noe klær, data forsåvidt også gaming da :p , parfyme, sko, vesker, strikkebøker.
 
Nye dyner, dynetrekk, badekåpe i frotté :)
 
Ønsker meg hårkur, god shampo, ansiktskremer, varm vinterjakke, undertøy.

Ny morgenkåpe også
 
Overlock maskin. Grand crue glass. Penger.
 
Eh. Nytt gamingtastatur, med mus og headset :p

Ellers - tatovering, retro vase jeg så i skitten gulfarge, noe klær, data forsåvidt også gaming da :p , parfyme, sko, vesker, strikkebøker.

Fint å ha flere ønsker så har de noe å gå etter de som skal kjøpe gave til deg :happy: Takk for tips!
 
Så fornuftig ønske! Vi trenger nytt kjøleskap, så jeg kan jo ønske meg penger eller gavekort til det da :happy:

Ullpledd er deilig og nesten et must å ha i hus :D
Ja ønsker oss heller det, vi har jo i grunnen alt annet vi trenger. Og jeg er ikke helt for det bruk og kast samfunnet vi er blitt med at vi skal ønske oss noe bare for at folk skal gi oss gave...

Ett år ble søsteren til samboer og vi enige om at vi ga penger til et godt formål istedet for å gi hverandre gave. Det var enda mer nyttig i grunnen.
 
Masse ønsker som vanlig og er glad for det.

Hjemmestrikka sokker
Hjemmestrikka votter
Veggklokke
Tredemølle
Bøker
Penger
Lampe
Ting til serviset vårt
Speil til veggen
Steammaskin
Kofferter siden de har tatt kvelden de vi har
Sengetøy
 
Jeg har funnet ut at jeg vil begynne å samle på et sølvbestikk, så det er på ønskelisten.
I tillegg er det deler til servise, strikkebøker, ullundertøy og knallrosa gummistøvler. :p
 
Jeg drømmer om badekar:angelic:. Savner gode varme bad som lindrer vond mamma rygg.

Men det er jo kjempedyrt. Så ner realistiske ønsker er
- strikka ullvotter . Fryser på hendene
- strikka ullsokka
- masasjetime
- nitendo switch :D
- brettspill
- 500 biters puslespill
 
Apple AirPods
Ansiktskrem
Fugtmaske
Frokost tallerkner til service vi har
Mascara
Gavekort på hudpleie
Strikkepinner
Garn
Cacas sprøytetipper + farger kit
Reisepute (skal på ferie etter jul)
Øredobber
 
Hadde bursdag nå tidlig i desember og fikk det jeg ønsket meg da, tursekk og termos :)
 
Et, gjerne to par ekstra hender, øyner i nakken og snilt barn.

Evt: barnepass, servise som jeg samler på.
 
Back
Topp