Jule- og desemberskravle :)

Jeg lurer på hvor vi skal ha juletreet i år, og om vi må gjerde det inne.

Endelig hjemme fra svigermor. Sliten, ør i hue og trøtt. Ungene vært i badekaret og nå er det snart natta. Alle slitne tror jeg :
L

Jeg lurer på hvor vi skal ha juletreet i år, og om vi må gjerde det inne.
Vi var usikker på samme. Med inngjerding. For minste er veeeldig voldsom og nysgjerrig på alt. Men . Satt det opp igår og hun rører det faktisk ikke,

Kengubarnet har besøk
Jeg har ryddet litt mer
Mannen lager mat

Rolig søndag med andre ord
Høres deilig ut her har vi vært altfor mye på besøk, og for lite tid for meg til å slappe av. Stressa av hele helga egentlig. Og kjedelig det er påan igjen i morgen.

Her surrer jul i Skomakergata i bakgrunn. Yngste ville ikke se, der har jeg sviktet med indoktrineringen, de to eldste sitter og koser deg med den. To episoder siden vi ikke så i går. Og deretter skal de se to episoder av julekongen men yngste skal i seng for hun er trøtt.

Huff da. Mangler du noen vitaminer? Jeg må ta vitamintilskudd nå. Nettopp begynt, så jeg har ikke fått noen effekt enda.
Ikke så lenge siden jeg sjekket og da var alt bra. Slår aldri ut på de prøvene, men mistenker at kanskje stoffskiftet mitt er lavt. Altså at det er for lavt for meg, men innafor hva som er normalt.

Høres deilig ut her har vi vært altfor mye på besøk, og for lite tid for meg til å slappe av. Stressa av hele helga egentlig. Og kjedelig det er påan igjen i morgen.
Eneste rolige helgen vi ha før jul så det var godt i grunn

Julegenserme vi har i hus er tatt frem, kemgubarnet er klar for julemnd på skolen :)

Back
Topp