Den store strikke tråden

Conamore

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Oktoberlykke2020❤
Her kan vi legge om hva vi strikker til den lille i magen. Bilder og tips er også bra

Er ikke så superflink på å strikke. Hekler litt da. Teppet jeg hekla til T klarte samboer ødelegge når hu var 2 mnd
Men har flere som strikker, så blir å dele litt bilder av d Då hsr jeg veldig lyst å prøve meg på knytelue

Har akkurat begynt på Vinterkongledress. Skal strikke den i str. 1-3 måneder. Den blir nok å passe lengere enn det, siden neste størrelse på tabellen er 6-9 måneder.

Snapchat-924954156.jpg
Har ellers strikket et babyteppe og et hentesett for en stund siden.
Så blir det nok flere prosjekter etterhvert :happy:

Har strikket hentesettet som vi forhåpentlig vis kan bruke i august ☺️ Lærte meg nylig å strikke såpeboblemønster, så det måtte jo så klart brukes ☺️

Vedlegg

• 18FD6A1B-E79D-4EEF-89DB-ACEAA0F1A750.jpeg
    18FD6A1B-E79D-4EEF-89DB-ACEAA0F1A750.jpeg
    770,2 KB · Visninger: 45
Har strikket hentesettet som vi forhåpentlig vis kan bruke i august ☺️ Lærte meg nylig å strikke såpeboblemønster, så det måtte jo så klart brukes ☺️
Nydelig sett! Spesielt lua, såå søt!

For en kjek tråd :D gleder meg til jeg "tørr" å begynne å produsere litt til lille nurk i magen

Ååh. Heldiggrisene som klarer og orker å strikke. Jeg er både utålmodig og ikke så flink (fordi jeg er utålmodig). Men det er så mye nydelig man kan lage ❤️❤️

Da er jeg i gang med å strikke en slags shorts-variant av ei bukse jeg egentlig skulle strikke til en høst/vinterbaby. Så det blir med utgangspunkt i oppskrift, men med egne endringer. :)

Har veldig lyst og strikke selv, men problemet er at jeg kan det ikke Synst det er så vanskelig men så er det så mye fint ❤️

Har veldig lyst og strikke selv, men problemet er at jeg kan det ikke Synst det er så vanskelig men så er det så mye fint ❤️
Jeg lærte meg å strikke av youtube ;) Bare strikket i 3 år nå, men det blir bare mer og mer gøy! Start forsiktig, så får du det til :)

Jeg elsker å strikke! Er igang med en liten bukse fra Klompelompe også var jeg så gæærn at jeg kjøpte rosa garn, det føltes bare så riktig... Hehe... Jeg gjorde det samme sist, men da var det det blå garnet som ropte på meg så vi får håpe følelsen er rett også denne gangen, ellers så blir det noen som får en fin gave en gang senere...

Jeg har strikket en vest og litt smått da jeg gikk gravid på denne tiden i fjor. Men det endte jo i en MA. Har bestilt litt strikketøy fra mamma og hennes venninne skal strikke dress til oss. Skal Tove et underlag av rein ull for å ha i vognen.
Blir nok mer strikking på meg når jeg tar ferie.

Syr endel da.

Jeg strikker en del :D
Har litt dilla på bukser.. Så begynner å bli noen etterhvert :p
Og har strikket et sånn Mor Signe-pledd :)
Og noen votter. Og det ligger noen halvferdige ting i kurven, en jakke og noen votter og litt sånn forskjellig :p

Har strikket litt det siste året til venninner som har fått baby, har fått helt dilla på babystrikk! Er så små plagg, så blir fort ferdig. Og jeg lærer masse ved å lese oppskrifter + søke opp det jeg ikke skjønner på Youtube e.l. Nå har jeg et par plagg liggende som jeg kanskje vil beholde selv, må bare få festet tråder og montert de, så kan jeg legge ut bilde ;)
Har nylig kjøpt dette heftet. Er så mange fine plagg i det, så kommer nok til å strikke litt derfra etterhvert :joyful:
Snapchat-1155941349.jpg

Back
Topp