Den store strikke tråden

Jeg kan ikke strikke, og har IKKE tålmodighet til å lære meg det :sorry: Heldigvis har jeg en veldig strikkeglad mamma, så hun setter vel i gang så fort hun får vite om lille prikk:love7
 
Jeg kan ikke strikke, og har IKKE tålmodighet til å lære meg det :sorry: Heldigvis har jeg en veldig strikkeglad mamma, så hun setter vel i gang så fort hun får vite om lille prikk:love7
Samma her:rolleyes:
Heldigvis strikker svigermor og nabo-bestemora, så vi har en god del liggende etter de største barna:)
 
I dag var jeg faktisk å kjøpte garn. Skal strikke ei Willum selebukse i en mintgrønn farge. Tenker at den passer både til jente og gutt da. Får legge ut bilde etterhvert.
 
Så flinke dere er :joyful:
Desverre fikk jeg ikke strikke-genet og gav opp for mange år siden.. men er jo så mye nydelig strikk til baby :joyful:
 
Eeelsker å strikke! :D
Har allerede begynt på en liten romper i lys grå som passer til både gutt og jente. Denne har jeg strikket til en liten baby til ei vennenne av meg, men tenkte å strikke den til meg selv også :happy:upload_2019-1-2_18-5-7.jpeg
 
Har også begynt på et hekleteppe. Tenkte å hekle et til gutt også har jeg til begge kjønn :happy:upload_2019-1-2_18-7-13.jpeg
 
Har to barn og begynte med gensere til dem før jeg fant ut som den lille overraskelsen vår. Så blir tine melkegenser på de to før jeg starter på noe til den lille. Men tenkte å prøve med på en body. Aldri strikket noe annet enn gensere.
 
Back
Topp