Takk for alle innspill

Jeg har nok «råd» til å kjøpe en dyr vogn - jeg sliter bare litt med å forstå hvordan den kan være SÅ mye bedre enn en billig vogn. Og hvilke funksjoner jeg/barnet vil savne hvis vi velger en rinelig vogn. Og jeg vil jo ikke kjøpe en dyr vogn bare fordi den er dyr eller populær. Problemet mitt er vel gjerne at det er så enooooormt mye å velge i, så jeg skulle ønske det ikke var så mye jeg måtte ta stiling til.
Men kanskje alle dere erfarne har noen tips til meg?
Jeg vet egentlig ikke hva jeg ønsker, men spontant kommer jeg på følgende kriterier:
- vendbar sittedel
- full eller tilnærmet full liggestilling på sportsdel.
- justerbart håndtak (høydeforskjell meg og mann)
- store, solide hjul. Jeg bor på landet og skal ikke trille på kjøpesenter etc. Gjerne 3-hjuling.
- avtagbar frontbøyle på sportsdelen.
- mulighet for å dra kalesjen langt frem på sportsdelen. Gjerne «vindu» i kalesjen så jeg kan titte inn på barnet hvis det sitter vendt fra meg.
Dette blir sistemann, så jeg har ikke behov for søsketilpassing eller at den skal brukes til flere barn. Vi har stor bil, så størrelse er egentlig ikke et kriterie. Jeg har tidligere hatt hoftebarn, så om jeg får det igjen så er det jo en fordel at det er plass til hoftepute i bag-delen. Er liten selv og har pleid å få barn som er under snittet i høyde, tror derfor ikke rygglengden på sittedelen er avgjørende.
Noen tips?