*^*^IKM UKE 49^*^*

Jeg spotter fortsatt en del, IKM på mandag.... Blir nok ikke noe denne pp heller :dead: Skal til spesialistsenteret for kvinner på mandag for en sjekk så det blir spennende :rolleyes:

Er 12DPO i morgen, er det vits i å teste når man spotter? Fremdeles bare brunt slim med litt mørkere prikker hvis dere skjønner..

Den gravide søstern min som har termin 13 januar klarte idag å si "ja jeg vil bli ferdig med den lille dritten her" og jeg kjenner at hun er så JÆVLA utakknemlig!

Last edited:
Vileha - PP2 - B1 - EL 20/11 - IKM 4/12 - 29 år :)

Tror jeg er ca 11 dpo i dag, hvis mine beregninger er riktig. Tok en A1 test i dag tidlig og fikk en svaaak rosa strek:p Skjønner forsåvidt hvorfor så mange laster opp bilder av positive tester som ser ut som de er blenda, for selv om jeg ser streken veldig tydelig, så klarer ikke helt mobilen å fange den opp. IKM på tirsdag, så venter i spenning og tenker å ta en ny test da.

Ååh er så ufattelig glad på dine vegne!!❤️ Er spent på veien videre, å flere tester venter jeg spent på:nailbiting:

Tusen hjertelig ❤️❤️ jeg tolker alle signaler fra kroppen, og håper bare så inderlig dette er noe som det kan bli noe av, ikke bare en «ædda bædda»-ting.

Jeg har vonde bryster, masse mensaktige murringer og er stuptrøtt, men det er jo så innmari tidlig ennå, så mye kan skje. Ikm er ikke før om 4 dager.

Last edited:
Jeg spotter fortsatt en del, IKM på mandag.... Blir nok ikke noe denne pp heller :dead: Skal til spesialistsenteret for kvinner på mandag for en sjekk så det blir spennende :rolleyes:

Er 12DPO i morgen, er det vits i å teste når man spotter? Fremdeles bare brunt slim med litt mørkere prikker hvis dere skjønner..

Den gravide søstern min som har termin 13 januar klarte idag å si "ja jeg vil bli ferdig med den lille dritten her" og jeg kjenner at hun er så JÆVLA utakknemlig!

Krysser fingrene for deg:) Spotting trenger ikke nødvendigvis å være noe farlig, mange opplever dette rundt IKM selv om de er gravide.

Skjønner godt frustrasjonen din!

Tusen hjertelig ❤️❤️ jeg tolker alle signaler fra kroppen, og håper bare så inderlig dette er noe som det kan bli noe av, ikke bare en «ædda bædda»-ting.

Jeg har vonde bryster, masse mensaktige murringer og er stuptrøtt, men det er jo så innmari tidlig ennå, så mye kan skje. Ikm er ikke før om 4 dager.
Ja, man må bare håpe på det beste! Det lover iallefall bedre med streker, enn ingenting!❤️:nailbiting:

Testet på torsdag morgen ( øverste)
Fredag morgen (i midten)
Og fredag kveld ( nederst)

Jeg bare håper det ikke ender i kjemisk
Er 11dpo i dag

Vedlegg

• 011343B5-0B79-4D94-B95D-6BDAA3F85EBE.jpeg
    011343B5-0B79-4D94-B95D-6BDAA3F85EBE.jpeg
    989 KB · Visninger: 119
Back
Topp