Nedtelling til første svangerskapskontroll

Hun veldig sure dama i telefonen på legekontoret sa at jeg måtte ha passert tolv uker for første kontroll, så da ble det ikke før 17. Desember. Føles lenge til!

Jeg fikk time først i uke 13, da uke 12 er romjula. Min lege ville heller ikke gi time før uke 12. Jeg er lite stressa for det- tenker at det ikke hjelper noe for spira å ha 1. kontroll kjempetidlig uansett.

Jeg fikk time først i uke 13, da uke 12 er romjula. Min lege ville heller ikke gi time før uke 12. Jeg er lite stressa for det- tenker at det ikke hjelper noe for spira å ha 1. kontroll kjempetidlig uansett.
Har slått meg til ro med samme tanke:)

Jeg var på onsdag 7+5. Så skal jeg tilbake i uke 12 for blodprøver. Tok ikke det nå, da det var for tidlig sa legen :)

Jeg skal på privat UL på torsdag, og til lege for en ekstra tul den 21.desember. Jeg er da 11+0, så jeg håper jeg kan ta første svangerskapskontroll i samme slengen da. Måtte dagene og ukene gå fort!!

I Oslo for eksempel så må man søke om fødeplass. Om man venter til over uke 12 med å søke så må man ta til takke med det som er igjen da de fleste stedene som fylles raskt opp som ABC klinikken bør søkes om i senest uke 10

10 dager igjen

3 dg igjen, men i dag blødde e litt når e var på do :/ Ble ikke noe mer etterpå...

4 dager til første kontroll. Har legevikar så spent på å se hvor mye han følger opp.

Var på kontroll idag og fikk søkt fødeplass og henvisning til fosterdiagnostikk. Fikk ny time om 4 uker og da er jeg 11+1

12 dager igjen!

Tidlig UL nummer 2 om 2 dager! går og kjenner på en dårlig følelse om at noe er galt. Trenger en sjekk og en bekreftelse på at utviklingen går som den skal.

Har time hos lege til onsdagen og tul på torsdagen. Er da 7+4 og 7+5 :happy119

Back
Topp