Nedtelling til første svangerskapskontroll

4
 
Hadde kontroll idag, men sjekket egentlig ikke så mye. Må tilbake om 2,5 uker før å ta blodprøvene som man bare kan ta mellom uke 12 og 14. Viste ikke det var så nøye. Fikk uansett sjekket urin og vitaminer da så ikke helt unødvendig :)
 
Hvordan gikk det?
Hei, beklager at jeg svarte ikke på spørsmålet. Så ikke det før nå. Jeg fikk streng beskjed av gynekologen om å droppe forum på en stund, siden det var grunnen til min dårlige magefølelse (mange som mistet på den tiden her inne)
Men nå er jeg tilbake og kan fortelle deg at det gikk bra. Alt sto bra til og det var ingen grunn til bekymring. Er i uke11+ 5 i dag :)
 
2 dager igjen :)
 
Om 6 dager, da er jeg i uke 16+2. Var hos legen kun for å ta blodprøver i går. Og var egentlig ikke interessert i at han skulle fylle ut helsekortet. Og det endte med at jeg gikk hjem med en siste mens 23/9 og en termin 30/7. Jeg vet at jeg har 35 dagers regelmessig syklus, pluss at to ultralyder har bekreftet terminen som jeg har regnet meg frem til, som er rundt 10.juli. Vet ikke hvordan han fikk det til. Så nå er jeg redd jeg kommer til ul i uke 17 og må komme tilbake igjen.
 
Back
Topp