Eiddwen
Forumet er livet
Før jeg tok testen var jeg på vei til å sende deg en pm om hvilke vitaminer du tok før forsøk, hvor du hadde bestilt q10 fra osv. Forberedte meg med andre ord på neste forsøk![]()
Hehe... Blir ikke noe slikt på deg nei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Før jeg tok testen var jeg på vei til å sende deg en pm om hvilke vitaminer du tok før forsøk, hvor du hadde bestilt q10 fra osv. Forberedte meg med andre ord på neste forsøk![]()

Kan ikke fatte og begripe det! Jeg var så sur da jeg sto opp i dag og var helt sikker på at den skulle bli blenda som vanlig. Så fin førjulsgaveWow! Den er jo superpositiv!!!!
Vil jo nesten tro begge har festet seg! Aldri sett så fin og klar test på 10 dpo!
Kan ikke annet enn å tro det er babystrek!
Grattis![]()
Blir helt rørt her!
Hehe, jeg tenkte på det før i dagKanskje du må døpe om dagboka di:
3 blir 5
![]()
Tusen takkÅååh! Gåsehud!
Den fine der da
Kan nesten ikke komme på noen som fortjener det mer enn deg akkurat nåHurra!!!
Tusen takkFantastisk følelse å se en slik test igjen
Nå håper jeg bare den/de klamrer seg fast!

Tusen takk og det samme til degGoood helg med positiv test kjære du![]()
I utgangspunktet ikke, siden det kun er hjemmetest hos hausken. Men er jo selvsagt spent på om det er indikasjon for en eller to. Mulig jeg drar til furst og tar! Gud hjelpe meg, det blir liv i leieren om det blir twinsSkal du ta blodprøve og sjekke stigning?
Jeg tror det blir twins!
I utgangspunktet ikke, siden det kun er hjemmetest hos hausken. Men er jo selvsagt spent på om det er indikasjon for en eller to. Mulig jeg drar til furst og tar! Gud hjelpe meg, det blir liv i leieren om det blir twins![]()
! Men du har jo prøvd så utrolig mye og lenge! Du fortjener det! Så må man bare huske på at det blir mindre travelt etter et par år!
leste ønskelisten din i år
.Texas ja, det er nok rette ordet! Dette er så ønsketJaaaa, det blir heeeelt texas! Men du har jo prøvd så utrolig mye og lenge! Du fortjener det! Så må man bare huske på at det blir mindre travelt etter et par år!
Ser ut til atleste ønskelisten din i år
.
Åååh,kjære deg. Så fælt. Men, er håpet virkelig helt ute mtp hcg støtte og evt graviditet? Når er testdato? Har du noen symptomer? Jeg håper det ikke bare var tull....Hvor skal jeg begynne.. Testet igjen på fredag kveld og da var testen veldig svak. I går orket jeg ikke å teste, men har testet på morgenurin nå og den er negativ. Føler meg så dust som kunne tro at det hadde gått denne gangen. Har jo tatt hcg støtte og det må ha vært denne som slo ut. Tok 6 klikk ovitrelle på onsdag og da jeg testet på torsdag var testen negativ. Jeg trodde derfor ikke det kunne være ovitrelle da testen ble positiv på fredagen. Kanskje det tar litt tid fra man setter ovitrelle til den slår ut?
Uansett, jeg er fullstendig knust. Nå vet jeg virkelig ikke hva vi gjør.

Hvor skal jeg begynne.. Testet igjen på fredag kveld og da var testen veldig svak. I går orket jeg ikke å teste, men har testet på morgenurin nå og den er negativ. Føler meg så dust som kunne tro at det hadde gått denne gangen. Har jo tatt hcg støtte og det må ha vært denne som slo ut. Tok 6 klikk ovitrelle på onsdag og da jeg testet på torsdag var testen negativ. Jeg trodde derfor ikke det kunne være ovitrelle da testen ble positiv på fredagen. Kanskje det tar litt tid fra man setter ovitrelle til den slår ut?
Uansett, jeg er fullstendig knust. Nå vet jeg virkelig ikke hva vi gjør.
Testdato er på onsdag, så fortsatt en ørliten sjans.Åååh,kjære deg. Så fælt. Men, er håpet virkelig helt ute mtp hcg støtte og evt graviditet? Når er testdato? Har du noen symptomer? Jeg håper det ikke bare var tull....![]()