3 vil bli 4❤️

Dagene går så sakte og jeg vil vite svaret nåååå!
Kjenner ikke så mye dessverre, kun litt murringer i magen og bittelitt ømme pupper i kveld. Sammenligner selvsagt med når jeg har blitt gravid før, og kjenner ikke de samme tingene som da.

Det er så forskjellig, både graviditetene og barna! Det er så lett å miste motet og så vanskelig å la seg selv håpe.

Jeg tror det går bra denne gangen :Heartred

Det er så forskjellig, både graviditetene og barna! Det er så lett å miste motet og så vanskelig å la seg selv håpe.

Jeg tror det går bra denne gangen :Heartred
Takk fine du❤️ Hvordan er dagene dine for tiden?

Takk fine du❤️ Hvordan er dagene dine for tiden?

Takk tilbake :HeartredDe blir sakte bedre.

Føler litt på tapt tid med vesla, tid som skulle være kos sammen, men som forsvant i en smertetåke...
Samtidig er hun så glad og har det veldig bra sammen med oss likevel og da skjønner jeg at jeg ikke må bære på de vonde følelsene.

Hun sa mamma for første gang, sånn helt tydelig for noen dager siden. Herrlig..

Så har hun verdens fineste smilehull som hun ofte viser frem :Heartred

Takk tilbake :HeartredDe blir sakte bedre.

Føler litt på tapt tid med vesla, tid som skulle være kos sammen, men som forsvant i en smertetåke...
Samtidig er hun så glad og har det veldig bra sammen med oss likevel og da skjønner jeg at jeg ikke må bære på de vonde følelsene.

Hun sa mamma for første gang, sånn helt tydelig for noen dager siden. Herrlig..

Så har hun verdens fineste smilehull som hun ofte viser frem :Heartred
Det er bra det går litt fremover. Helt forståelige følelser mht tapt tid med vesla, men som du sier har hun det nok helt utmerket hos dere og hun kunne ikke hatt noen bedre mor enn deg❤️
Så herlig når de sier mamma for første gang, det er virkelig verdens beste følelse:-)
Kan tenke meg hun er superskjønn med sine smilehull❤️
Ønsker deg gode dager i vente:-)

Helt skjelven her nå. Tok en test i går som var negativ og gikk litt i kjelleren. Helt sikker på at det ikke hadde gått. Tok en ny på morgenurin i dag som var klart positiv. Helt i sjokk her! Kan det være at jeg er gravid eller er det ulik fargestoff slik at denne slo ut på hcg støtte og ikke den i går??

Helt skjelven her nå. Tok en test i går som var negativ og gikk litt i kjelleren. Helt sikker på at det ikke hadde gått. Tok en ny på morgenurin i dag som var klart positiv. Helt i sjokk her! Kan det være at jeg er gravid eller er det ulik fargestoff slik at denne slo ut på hcg støtte og ikke den i går??
Åååh, har du bilder ? Når var sist hcg støtte?

Wiiiiii!!! Hvilken DPO er du?

Her er bilde. Tør ikke tro at det er sant!

Vedlegg

• 8A3BD35C-DCB1-4BD6-83EA-AFC31289D82E.jpeg
    8A3BD35C-DCB1-4BD6-83EA-AFC31289D82E.jpeg
    853,8 KB · Visninger: 132
Åååh, har du bilder ? Når var sist hcg støtte?
Tok 6 klikk ovitrelle på onsdag. Det går utrolig fort ut av min kropp og testen har vært negativ dagen etter både når jeg satte på mandag og på onsdag.

Jeg skjønner godt at du ikke tror det er sant etter den lange veien. Men jeg nekter å tro at den sterke streken der kan komme av Ovitrelle. Hvisker gratulerer! Fikk helt frysninger her jeg sitter!

Det må jo være egenproduksjon av hcg her da. ;) Gratulerer! :D

Takk fine dere❤️ En blanding av sjokk, vantro og gledesrus her:-) Skal ikke ta mer ovitrelle nå, så om testene fortsetter slik tør jeg å tro på at det er babystrek!

Det må jo være egenproduksjon av hcg her da. ;) Gratulerer! :D
Før jeg tok testen var jeg på vei til å sende deg en pm om hvilke vitaminer du tok før forsøk, hvor du hadde bestilt q10 fra osv. Forberedte meg med andre ord på neste forsøk:-)

Back
Topp