3 vil bli 4❤️

Rugedag 3- 5 dpo: Jeg har vært småforkjøla en stund og hostet i to uker og nå de siste dagene har det tatt seg opp igjen. Blir jo litt bekymret for at det skal påvirke rugingen negativt, men har lest at det ikke skal ha noe å si. Når jeg ble gravid sist var jeg også forkjølet, så kanskje det er positivt for meg. Lov å håpe❤️ Kjære små embryoer, vær så snill å fest deg/dere❤️❤️

Rugedag 3- 5 dpo: Jeg har vært småforkjøla en stund og hostet i to uker og nå de siste dagene har det tatt seg opp igjen. Blir jo litt bekymret for at det skal påvirke rugingen negativt, men har lest at det ikke skal ha noe å si. Når jeg ble gravid sist var jeg også forkjølet, så kanskje det er positivt for meg. Lov å håpe❤️ Kjære små embryoer, vær så snill å fest deg/dere❤️❤️
Da er immunforsvaret litt nede og embryoene større sjangse, har jeg lest :angelic: god bedring!

Okei, da er skrulleukene godt i gang. Kan ikke unngå og tenke på eggene dagen lang.. Legen sa at eggene hadde lite fragmentering og fin deling, men at de ble klassifisert som B siden det hadde skjedd noe i indre kjerne på dag to. Dette har jeg selvsagt googlet og ser at det kalles multinukleære egg og at det er lavere graviditetsrate med slike egg. Bah, jeg gikk litt i kjelleren av dette og tenker at jeg sikkert ikke blir gravid nå heller.....

Men de setter aldri inn embryo de ikke har noe tro på. Så jeg håper dette går veldig bra! :)

Men de setter aldri inn embryo de ikke har noe tro på. Så jeg håper dette går veldig bra! :)
Signerer Eiddwen her. Jeg mista og troa da 2 av 3 egg hadde falt ifra, og vi skulle jo få inn 2 muligens. Men de hadde like stor tro på dette fryseforsøk som ferskforsøk så ikke mist motet enda! Men, når der er sagt så er krisemaksimering en del av mine skrulleuker.. :p
Håper dette går veien for deg og :D

Takk dere!! Jeg hadde ikke noe tro på at jeg ble gravid med sønnen vår heller, siden han mistet to celler under tin og derfor var to-delt. Håper jeg tar en reprise av det forsøket nå:-)

Rugedag 5/ 7 dpo: Kjenner små murringer i magen og er generelt veldig varm. Rød roser i kinna. Har vært hos akupunktør Vibeke Fjeld igjen i dag og hun er så god! Hun har masse kunnskap og kunne fortelle at det som skjedde med mine egg på dag to ikke er så uvanlig og at eggene ofte vokser det av seg etterhvert som de deler seg. Fikk litt håp igjen:-)

Jeg ble syk og forkjølet 3/4 gg da jeg ble gravid! Kanskje kroppen rett og slett jobber mer med å bli gravid enn å bekjempe forkjølelsen :happy:;):Heartred

:flower

Rugedag 5/ 7 dpo: Kjenner små murringer i magen og er generelt veldig varm. Rød roser i kinna. Har vært hos akupunktør Vibeke Fjeld igjen i dag og hun er så god! Hun har masse kunnskap og kunne fortelle at det som skjedde med mine egg på dag to ikke er så uvanlig og at eggene ofte vokser det av seg etterhvert som de deler seg. Fikk litt håp igjen:)

Når skal du fyre av første testen?!

Jeg tror du er graviiiiiiiiid!
Dette er så spennende! Jeg døøøør av nysgjerrighet!

Liker symptomene dine! Minner veldig om sånn som jeg hadde det!

Hadde liksom ikke noen uttalte symptomer, men det med røde kinn og varme var veldig tydelig. Jeg fikk også metallsmak i munnen.

Når skal du fyre av første testen?!

Jeg tror du er graviiiiiiiiid!
Dette er så spennende! Jeg døøøør av nysgjerrighet!

Liker symptomene dine! Minner veldig om sånn som jeg hadde det!

Hadde liksom ikke noen uttalte symptomer, men det med røde kinn og varme var veldig tydelig. Jeg fikk også metallsmak i munnen.
Liker at du har trua❤️
Jeg tar hcg støtte denne gangen, og ble faktisk rådet av akupunktøren til å sette 6 klikk ovitrelle annenhver dag. Det fikk jeg også anbefalt av maigaard. Dette fordi testen er negativ dagen etter ovitrelle er satt, så den går visst veldig fort ut av kroppen min. Kommer til å teste til helgen, men kan da bli lurt av ovitrelle, så realistisk sett må jeg vente til tir/ons til uka!
Det murrer godt nederst i magen og litt i korsryggen. Håper jeg er graviiiid!!

Liker at du har trua❤️
Jeg tar hcg støtte denne gangen, og ble faktisk rådet av akupunktøren til å sette 6 klikk ovitrelle annenhver dag. Det fikk jeg også anbefalt av maigaard. Dette fordi testen er negativ dagen etter ovitrelle er satt, så den går visst veldig fort ut av kroppen min. Kommer til å teste til helgen, men kan da bli lurt av ovitrelle, så realistisk sett må jeg vente til tir/ons til uka!
Det murrer godt nederst i magen og litt i korsryggen. Håper jeg er graviiiid!!

Venter i spenning :excited001

Så spennende dette blir! Håper av hele mitt hjerte at du nå blir gravid!

Hvordan går det?
Dagene går så sakte og jeg vil vite svaret nåååå!
Kjenner ikke så mye dessverre, kun litt murringer i magen og bittelitt ømme pupper i kveld. Sammenligner selvsagt med når jeg har blitt gravid før, og kjenner ikke de samme tingene som da.

Back
Topp