*Jubeltråd*

Epletreet

Glad i forumet
Julibarna 2019
Sensommerbarna 2019
Tenker at det å kan være fint å ha en jubeltråd :joyful:


Jeg jubler over at jeg er begynt på min 6. svangerskapsuke i dag :dance008 Det begynner å skje noe!
 
Jubler over at jeg også har passert IKM. Og at streken neppe kan bli noe sterkere en den er nå
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181126-070532_Gallery.jpg
    Screenshot_20181126-070532_Gallery.jpg
    258,5 KB · Visninger: 39
Hærlig. Skulle ønske jeg kunne slutte å tro at mensen kommer idag. Ville neppe hatt så sterk strek om det var kjemisk... har hatt en flott stigning og digital viser jo tross alt 2-3

Kjenner til følelsen- særlig hvis man har hatt noen runder med å tro det har klaffet for så å få mensen etterpå! Så sterke tester får man ikke av kjemisk, det har jeg nylig lest meg opp på! Klart det kan ende i en SA likevel, men vi må bare prøve å nyte det at vi akkuurat nå er skikkelig gjennomført gravide ❤️
 
Kjenner til følelsen- særlig hvis man har hatt noen runder med å tro det har klaffet for så å få mensen etterpå! Så sterke tester får man ikke av kjemisk, det har jeg nylig lest meg opp på! Klart det kan ende i en SA likevel, men vi må bare prøve å nyte det at vi akkuurat nå er skikkelig gjennomført gravide ❤️
Helt sant! Ligger på varmeflaske for korsryggen min er helt ute å kjøre! Jubler for varmeflaske. Og inntil det motsatte er bevist er jeg gravid.
 
Jubler over at CB viste 2-3 idag
 
Jubler over kvalme, stadig mer ømme brystvorter, oppblåst mage og fravær av tanta! ❤️
 
Jubler over pusekatten som ligger å varmer mine kalde føtter. Og over at det fra neste uke blir så travelt på jobb frem til 19. Desember at jeg ikke får tid til å bekymre meg
 
Jubler over at møkktanta ikke har vist seg, og at jeg har stigning på tester. :Heartbigred Jubler også over at mannen er like glad som meg, og viser det tydelig. :Heartred
 
Back
Topp