Name it vinterdress

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Hvordan er de på str? Har tidligere hatt softchell og de var store syns jeg.

Syns de er akkurat passe, kanskje litt små? Har en i str 80 liggende. (Det er str 1 år). Den brukte 4åringen min da hun var 1,5 år gammel. (hun er lita for alderen, prematur i tillegg).

Samme dressen tror jeg guttungen på 6,5 mnd passer snart. Og han er lang for alderen, men også prematur :P

Vet ikke med vinterdress, men vi har nettopp pakks bort softshelldressen i str 86 til gutten vår på 2,5. Han brukter 98 i alt annet, så de er iallefall store i str

Vet ikke med vinterdress, men vi har nettopp pakks bort softshelldressen i str 86 til gutten vår på 2,5. Han brukter 98 i alt annet, så de er iallefall store i str
Ja det vet jeg, men aldri hatt vinterdressene :) har en liten femåring . Om han klarer seg med 104 eller må ha 110 er det jeg lurer på :)

Ja det vet jeg, men aldri hatt vinterdressene :) har en liten femåring . Om han klarer seg med 104 eller må ha 110 er det jeg lurer på :)
Hvor lang er han da? Har en som blir 5 år i desember og han er heller ikke så veldig stor. Har kjøpt dresser i både 116 og 120.

Er ikke så lett dette med størrelser. Men som regel er det ikke så veldig stor forskjell på 110 og 116. Ta han med i butikken og prøve en dress kanskje?
Var det nemlig, men de hadde bare opp til str 98 igjen :)

Brukte name it fra baby og opp til 4-5 år. Kjempe fornøyd, store og fine. Men de var ikke så egnet for større barn synes jeg og gikk over til annet. Samme synes svigermor som også jobbet i bhg og så igjen tendensene på flere barn der. Name it og Skogstad var knall til de minste .

Brukte name it fra baby og opp til 4-5 år. Kjempe fornøyd, store og fine. Men de var ikke så egnet for større barn synes jeg og gikk over til annet. Samme synes svigermor som også jobbet i bhg og så igjen tendensene på flere barn der. Name it og Skogstad var knall til de minste .
Ok hvorfor ikke:)?

Ok hvorfor ikke:)?
Mener og huske de ble mindre og trangere i str. Sånn bevegelses messig. Våt igjennom rompa . Ikke like slitesterke.
Husker i allefall at svigermor som jobbet i bhg del gangen , så igjen litt av problemet. Hun er den som har stått for innkjøp av dresser til ungene. Fått prøvd mye forskjellig :)

Samme med viking sko. Ypperlig fra 1-7 år etter det blir de fortere våt igjennom, fliser opp i stoffet osv. Man må bare prøve seg litt fram tenker jeg :)

Ville heller gått for 110 enn 104. De blir fortere kald hvis de er knap i str, samt at man vil gjerne ha plass til å regulere med mer klær under til kalde dager! Uten at det blir trangt med 2-3 lag med ull/klær

Back
Topp