Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet jeg, men aldri hatt vinterdresseneVet ikke med vinterdress, men vi har nettopp pakks bort softshelldressen i str 86 til gutten vår på 2,5. Han brukter 98 i alt annet, så de er iallefall store i str
Hvor lang er han da? Har en som blir 5 år i desember og han er heller ikke så veldig stor. Har kjøpt dresser i både 116 og 120.Ja det vet jeg, men aldri hatt vinterdressenehar en liten femåring . Om han klarer seg med 104 eller må ha 110 er det jeg lurer på
![]()
Han er 108/109 ca. Bruker langbukser i både 104 og 110.Hvor lang er han da? Har en som blir 5 år i desember og han er heller ikke så veldig stor. Har kjøpt dresser i både 116 og 120.
Samme som min da. Har ikke prøvd vinterdresser fra Name it, men har en softshelldress i 110. Den er ganske stor. Ville nok gått for 116 tror jeg.Han er 108/109 ca. Bruker langbukser i både 104 og 110.
Redd han vil drukne i det. Ikke lettSamme som min da. Har ikke prøvd vinterdresser fra Name it, men har en softshelldress i 110. Den er ganske stor. Ville nok gått for 116 tror jeg.
Er ikke så lett dette med størrelser. Men som regel er det ikke så veldig stor forskjell på 110 og 116. Ta han med i butikken og prøve en dress kanskje?Redd han vil drukne i det. Ikke lett![]()
Var det nemlig, men de hadde bare opp til str 98 igjenEr ikke så lett dette med størrelser. Men som regel er det ikke så veldig stor forskjell på 110 og 116. Ta han med i butikken og prøve en dress kanskje?
Ok hvorfor ikkeBrukte name it fra baby og opp til 4-5 år. Kjempe fornøyd, store og fine. Men de var ikke så egnet for større barn synes jeg og gikk over til annet. Samme synes svigermor som også jobbet i bhg og så igjen tendensene på flere barn der. Name it og Skogstad var knall til de minste .
Mener og huske de ble mindre og trangere i str. Sånn bevegelses messig. Våt igjennom rompa . Ikke like slitesterke.Ok hvorfor ikke?
Ville heller gått for 110 enn 104. De blir fortere kald hvis de er knap i str, samt at man vil gjerne ha plass til å regulere med mer klær under til kalde dager! Uten at det blir trangt med 2-3 lag med ull/klærJa det vet jeg, men aldri hatt vinterdressenehar en liten femåring . Om han klarer seg med 104 eller må ha 110 er det jeg lurer på
![]()