TUL uke 12

Smoothie1993

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Fler som har bestilt seg tidlig ul i uke 12?
Allerede vært på ultralyd å sett lille gummibjørnen, men ønsker å se i uke 12 også :woot:

Vurderer å bestille en til rundt uke 13-14, forhåpentligvis kan man se kjønnet allerede da:D
Føler nesten jeg blir litt avhengig av å se at alt står bra til, fikk så mange ultralyder sist, så hvis jeg ikke får det på sykehuset denne gangen, så må jeg nok ha 2-3 til selv:laughing002

Jeg skal på fosterdiagnostikk i uke 13, men kommer nok til å ta en i uke 11 også slik at vi vet at alt står bra til før juleferie

Jeg har og bestilt i uke 12. Er godt å vite at alt står bra til .Var og på ul i uke 7. Tar privat ;)

Skal når jeg er 11+1 ca, men det blir første sniktitt da :D

Så flink du er! Hadde jeg kunne hadde jeg tatt ul annenhver dag :eek: man blir ekstra nervevrak når man har mistet tidligere tror jeg

Skulle gjerne ha fulgt med hver dag ja :hilarious: Men prøver å være fornuftig oppi det. Jeg har jo heldigvis aldri mistet, så klarer jo foreløpig å ha roen! Litt ihvertfall :p

Jeg har hatt en ultralyd i uke 7 (får tilbud om det pga ivf) også fikk jeg tilbud om uke 12 også, så sa ikke nei for å si det sånn :p

Jeg har hatt en ultralyd i uke 7 (får tilbud om det pga ivf) også fikk jeg tilbud om uke 12 også, så sa ikke nei for å si det sånn :p
Nei det skjønner jeg godt :smug: hadde en tul i uke 7+6 på sykehuset forrige uke pga MA forrige gang, hjalp veldig å se knøttet

Var i går, også skal jeg igjen om en måneds tid. Da er jeg ca 11 uker. Jeg kunne godt ta en sjekk mellom der også, siden jeg tidligere har mistet to stk rundt uke 8, så jeg begynner å bli litt nervøs for at historien skal gjenta seg.. Er 6+6 i dag :)

Jeg skal på fosterdiagnostikk i uke 13, men kommer nok til å ta en i uke 11 også slik at vi vet at alt står bra til før juleferie
Jeg skal å gjennom fosterdiagnostikk. Har fått første time på sykehus 17des. Kjenner jeg er veldi spent.

Jeg skal å gjennom fosterdiagnostikk. Har fått første time på sykehus 17des. Kjenner jeg er veldi spent.
Hvor langt på vei er du da? Uke 12-13 hos meg havner akkurat mellom 20 des og 2 januar så litt spent på om jeg får time tidlig eller sent. Skal reise bort en uke mellom der også så ikke så veldig fleksibel heller

Er heldig å går til lege som har eget UL-app, så får en titt ved første kontroll!:) Eller, ved hver kontroll da.

Hvor langt på vei er du da? Uke 12-13 hos meg havner akkurat mellom 20 des og 2 januar så litt spent på om jeg får time tidlig eller sent. Skal reise bort en uke mellom der også så ikke så veldig fleksibel heller
Jeg er 9+0 når jeg skal inn. :)

Back
Topp