Fler som har bestilt seg tidlig ul i uke 12?
Allerede vært på ultralyd å sett lille gummibjørnen, men ønsker å se i uke 12 også
Allerede vært på ultralyd å sett lille gummibjørnen, men ønsker å se i uke 12 også

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Allerede vært på to tidlige ultralyder, en privat og en på sykehuset, men kjenner jeg trenger en i uke 12 for å betrygge meg merHar allerede hatt tu og skal ha i uke 12. Skal muligens ha i neste uke også, er da 9+3.
Så flink du er! Hadde jeg kunne hadde jeg tatt ul annenhver dagSkal når jeg er 11+1 ca, men det blir første sniktitt da![]()
Så flink du er! Hadde jeg kunne hadde jeg tatt ul annenhver dagman blir ekstra nervevrak når man har mistet tidligere tror jeg
Men prøver å være fornuftig oppi det. Jeg har jo heldigvis aldri mistet, så klarer jo foreløpig å ha roen! Litt ihvertfall Nei det skjønner jeg godtJeg har hatt en ultralyd i uke 7 (får tilbud om det pga ivf) også fikk jeg tilbud om uke 12 også, så sa ikke nei for å si det sånn![]()
hadde en tul i uke 7+6 på sykehuset forrige uke pga MA forrige gang, hjalp veldig å se knøttetJeg skal å gjennom fosterdiagnostikk. Har fått første time på sykehus 17des. Kjenner jeg er veldi spent.Jeg skal på fosterdiagnostikk i uke 13, men kommer nok til å ta en i uke 11 også slik at vi vet at alt står bra til før juleferie
Hvor langt på vei er du da? Uke 12-13 hos meg havner akkurat mellom 20 des og 2 januar så litt spent på om jeg får time tidlig eller sent. Skal reise bort en uke mellom der også så ikke så veldig fleksibel hellerJeg skal å gjennom fosterdiagnostikk. Har fått første time på sykehus 17des. Kjenner jeg er veldi spent.
Samme herSkal når jeg er 11+1 ca, men det blir første sniktitt da![]()
Jeg er 9+0 når jeg skal inn.Hvor langt på vei er du da? Uke 12-13 hos meg havner akkurat mellom 20 des og 2 januar så litt spent på om jeg får time tidlig eller sent. Skal reise bort en uke mellom der også så ikke så veldig fleksibel heller
Er ikke det veldig tidlig for fosterdiagnostikk? Får jo ikke sjekket nakkefolder og slikt så tidlig trodde jegJeg er 9+0 når jeg skal inn.![]()