Mammaklær

Hjerteskatten

Elsker forumet
Julibarna 2019
Hvor vil dere handle mammaklær?

Jeg elsket mammabuksene fra HM sist jeg var gravid og gleder meg til å ta på meg en så behagelig bukse igjen :D Brukte ellers vanlige klær og kjoler gjennom graviditeten.

Hvor selger de egentlig fine, og rimelige mammaklær?

Jeg kommer nok også handle mest på HM. De har ganske bra og rimelige mammaklær
Blir nok en del kjoler med ullstrømpebukse i vinter

Forrige svangerskap var jeg veldig tynn i begynnelsen. Kjøpte min første gravidbukse i uke 12-13 ca. Nå har jeg i utgangspunktet gått litt opp i vekt det siste året, så pleier å åpne knappen på jeansen så snart jeg er hjemme. Vurderer mammabukse tidlig i dette svangerskapet, altså. :smiley-ashamed008

Eg gleder meg til å finne frem mammaklærna fra sist. Har stortsett fra HM. Også strømpebukser og kjole (der bruker eg stortsett sånne eg har fra før)

HM og mamalicious.com :)

Handlet mye på HM og Zalando sist [emoji4]

Zalando har mye fint og bra utvalg. Ser dem har en del kjoler for gravide med ammeåpning.. hva er greia med det egentlig? Er vel ferdig med magen når man skal amme?

Zalando har mye fint og bra utvalg. Ser dem har en del kjoler for gravide med ammeåpning.. hva er greia med det egentlig? Er vel ferdig med magen når man skal amme?
Jeg hadde fortsatt litt mage etter at lillen var født. Selv om jeg følte meg kjeeeempetynn. :hilarious: Vanlig å ha bittelitt i begynnelsen, selv om det finnes unntak :happy:

Jeg har ikke helt behov for det, får bare ikke på meg de stramme klærne mine (som vil si, alt).
Går med ullstrømpebukse opp til ribbeina for det er det ikke ekkelt med presset fra strikken.
Men jeg får en del, aner ikke hvor det er fra :p og så er planen å stjele mannen sine klær etterhvert fremfor å bruke så veldig mye penger på nye til meg med en gang.

En ting jeg har lært tidligere: ikke bruke vanlige klær med stor mage selv om det virker som de passer, spesielt tøyelige gensere og sånt. Blir fort utvidda og ser ikke ut når magen blir borte.
Og så husker jeg hårstrikk i bukseknappen trikset :)

En ting jeg har lært tidligere: ikke bruke vanlige klær med stor mage selv om det virker som de passer, spesielt tøyelige gensere og sånt. Blir fort utvidda og ser ikke ut når magen blir borte.
Og så husker jeg hårstrikk i bukseknappen trikset :)
Jeg har egentlig tenkt å bruke vanlige klær. Skal huske dette slik at jeg ikke ødelegger klær jeg er glad i.

Har allerede lagt beslag på mannen sin joggebukse som brukes omtrent fra det øyeblikket jeg kommer hjem fra jobb :laughing014
Ellers takker jeg for tips på hvor mammaklærne skal handles!

Back
Topp