God morgen!
Storesnupp er hjemme i dag og, har vært så tett i natt og hostet så vondt. Og jeg er såå trøtt
Håper dere får en fin dag!![]()
God kveld og god bedring til storesnupp[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen!
Storesnupp er hjemme i dag og, har vært så tett i natt og hostet så vondt. Og jeg er såå trøtt
Håper dere får en fin dag!![]()
Nei. Kjøleskapet står fremdeles urørt. Jeg hater å vaske kjøleskapet!![]()
Har aldri påstått noe annet![]()
Men det snur fort.. I går kveld hadde jeg så vondt i ryggen at jeg tenkte at hvis det kommer snø nå så legger jeg meg ned å dør..
Men for barnas skyld hadde snø vært fint. Guttungen har skiene klare i gangen. Han gleder seg til å gå på ski til skolen. Tullingen..
Fort gjort så..Njatja usikker, var veldig god tone og alt men bommet litt på ene spm føler jeg
Tja følte det gikk passe greitHvordan gikk det??[emoji1]
JuppFort gjort så..
Det er jo braJupp
Men nå har jeg uansett 100 jobb litt til såingen krise sånnsett
Tja.. det er 1% av jobben![]()
Jepp, det er noe av det kjedeligste[emoji13]
Jeg syntes faktisk det er skikkelig kjipt å trekke topp 100 hver mnd, for det er så trist at ikke alle kan vinne, og jeg vet det er mange som blir lei seg når de ikke vinner. Eller kanskje ikke direkte lei seg, men skuffet. Men det er gøy å glede de som vinner da. Særlig de som skriver de blir så happyDen morsomme delen eller hva?![]()
Takk❤God kveld og god bedring til storesnupp[emoji4]
Jeg syntes faktisk det er skikkelig kjipt å trekke topp 100 hver mnd, for det er så trist at ikke alle kan vinne, og jeg vet det er mange som blir lei seg når de ikke vinner. Eller kanskje ikke direkte lei seg, men skuffet. Men det er gøy å glede de som vinner da. Særlig de som skriver de blir så happy![]()
Hvor går turen denne gang?Koffert pakket og full , slår aldri feil..
KøbenhavnHvor går turen denne gang?
Hva bekymrer du deg for?Vil ikke legge meg! Andre natten uten nattpupp, og lillejenta har ikke våknet enda. Det endrer seg når jeg kommer inn i rommet. Jeg hater å nekte henne pupp! Jeg vil bare gi etter
Men nå trenger jeg at vi kutter det ut slik at vi får se om hun vil spise mer fast føde, for jeg blir helt utslitt av å bekymre meg sånn for ungene.
Høres ut som en god dag da [emoji169] Godt det går bra med U [emoji169]God kveld, god natt, eller hva det nå end er nå.
Hatt noen fantastiske forelesninger og dag, og middag med påfølgende drikke med mine med studenter i dag.
Etter lunsj kunne jeg egentlig virkelig slappe av, fikk telefon fra mannen om at det fremdeles går overraskende bra med Lille U, liker ikke å være borte fra han akkurat nå <3
Er det en ide å legge hu på eget rom? Om hu våkner med en gang "melkebanken" kommer inn i rommet tenker jeg. [emoji169] OM hu ligger på samme rom som dere da.Vil ikke legge meg! Andre natten uten nattpupp, og lillejenta har ikke våknet enda. Det endrer seg når jeg kommer inn i rommet. Jeg hater å nekte henne pupp! Jeg vil bare gi etter
Men nå trenger jeg at vi kutter det ut slik at vi får se om hun vil spise mer fast føde, for jeg blir helt utslitt av å bekymre meg sånn for ungene.