Kom du i mål med alt??[emoji1]
Nei. Kjøleskapet står fremdeles urørt. Jeg hater å vaske kjøleskapet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kom du i mål med alt??[emoji1]
Kom til hotellet.
Mannen i skranken sier at her pleier man å ta betalt med en gang.
Jeg svarer at det er det samme som de gjøre når jeg var her for 2 uker siden, han sier velkommen tilbake og vips så får jeg et større rom enn det jeg har bestilt [emoji4]
Har aldri påstått noe annetGøy?![emoji849][emoji33] du er gææren!!
Jeg ELSKER å vaske kjøkken og kjøleskap!! Hva er adressen din? Jeg kommer!Nei. Kjøleskapet står fremdeles urørt. Jeg hater å vaske kjøleskapet!![]()
Mine kunne også gjerne tenkt seg snø... Her er en temperatur på rundt 9 grader for tiden. Snø skjer ikke. Vi bor på Sunnmøre og kysten er varmere enn før til og med og snø er ikke noe vi kan ta for gitt Og slett ikke særlig aktuelt i november.Har aldri påstått noe annet
Men det snur fort.. I går kveld hadde jeg så vondt i ryggen at jeg tenkte at hvis det kommer snø nå så legger jeg meg ned å dør..
Men for barnas skyld hadde snø vært fint. Guttungen har skiene klare i gangen. Han gleder seg til å gå på ski til skolen. Tullingen..
Jeg ELSKER å vaske kjøkken og kjøleskap!! Hva er adressen din? Jeg kommer!
Helt iorden. Du tar min jobb ut dagen?Jeg sender på pm så kommer du en tur etter lunsj?![]()
Klart detKan ikke du komme til meg og ta kjøkkenet? Så kommer Ronja og tar klærene?
Dersom noen elsker å sortere leker kan de få ta loftet, aka lekerommet aka kaoset.
Ville gjort jule-forberedelsens-forberedelsene mine mye enklere.Klart detBare bestill en flybillett og sett over tekjelen så kommer vi
![]()
Helt iorden. Du tar min jobb ut dagen?![]()
Tja.. det er 1% av jobbenJa selvfølgelig
Du har lov til å gi ut gaver til de du måtte ønske, ikke sant? Tror vi starter en give-away jeg... Thihi ^^
Hvordan gikk det ? Gruer meg til et møte nå om 10 minSovetid, gruer meg til intervju i morgen ....
Nei morgen men jeg jobber førstGod morgen
Håper du får en fin dag du også!
Drar dere i dag?
TakkLykke til !
Håper hun erbedreGod morgen!
Storesnupp er hjemme i dag og, har vært så tett i natt og hostet så vondt. Og jeg er såå trøtt
Håper dere får en fin dag!![]()
Kom hit ogspJeg ELSKER å vaske kjøkken og kjøleskap!! Hva er adressen din? Jeg kommer!
Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]
Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.