November skravletråd

Gøy?![emoji849][emoji33] du er gææren!!
Har aldri påstått noe annet :P

Men det snur fort.. I går kveld hadde jeg så vondt i ryggen at jeg tenkte at hvis det kommer snø nå så legger jeg meg ned å dør..

Men for barnas skyld hadde snø vært fint. Guttungen har skiene klare i gangen. Han gleder seg til å gå på ski til skolen. Tullingen..

Har aldri påstått noe annet :p

Men det snur fort.. I går kveld hadde jeg så vondt i ryggen at jeg tenkte at hvis det kommer snø nå så legger jeg meg ned å dør..

Men for barnas skyld hadde snø vært fint. Guttungen har skiene klare i gangen. Han gleder seg til å gå på ski til skolen. Tullingen..
Mine kunne også gjerne tenkt seg snø... Her er en temperatur på rundt 9 grader for tiden. Snø skjer ikke. Vi bor på Sunnmøre og kysten er varmere enn før til og med og snø er ikke noe vi kan ta for gitt Og slett ikke særlig aktuelt i november.

Jeg ELSKER å vaske kjøkken og kjøleskap!! Hva er adressen din? Jeg kommer!

Kan ikke du komme til meg og ta kjøkkenet? Så kommer Ronja og tar klærene?

Dersom noen elsker å sortere leker kan de få ta loftet, aka lekerommet aka kaoset.

Klart det :D Bare bestill en flybillett og sett over tekjelen så kommer vi :D
Ville gjort jule-forberedelsens-forberedelsene mine mye enklere.

Jeg må nok reelt sett begynne å GJØRE det jeg skriver om i "skjerpings-tråden" om julemissions og (ønskede) rutiner, ikke bare skrive det, og ende med pc og netflix på kvelden. I kveld er ikke netflix lov, før jeg evt har full tracker!

Altså, eldste gruser meg skikkelig i Mari party, og jeg trenger ikke å la henne vinne engang! Jeg blir muggen snart :P

Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]

Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.

Masse god bedring søte du[emoji8]

Back
Topp